Skip to main content

Als we overschakelen naar een andere tv zender blijft het beel tussen de 15-30 seconden stilstaan of nog langer en is dit alleen op te lossen door meerdere malen willekerige andere zenders te kiezen.

Al 2 x gebeld met kpn en samen settings aangepast van kpn box 12 en geen resultaat daarna de tv direct oo de router aangesloten ( dus geen switch er tussen) en nog steeds geen resultaat.

Wederom gebeld en de technische dienst zou me na 3 dagen terugbellen hetgeen inmiddels al meer dan een week geleden is.

waar kan je in hemels naam een klacht indienen bij kpn zonder naar nietszeggende websites en FAQ  te worden geleidt.

 

Welke KPN tv decoder heeft u? 

 

Hier kan je een klacht indienen bij KPN.


Je hebt 't over de “tv” en niet over de “tv ontvanger”. En de "tv” nu direct op de router (box12 wordt bedoeld neem ik aan).

Kijk je via de smart-tv app in je televisie?


Tv kpn kastje direct op royter met cat6 kabel en tv zelf dmv hmdikabel.

 


Graag nog antwoord op 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Verder mis ik nog: koper of glasvezel. En indien de ontvanger TV+ DIW7022 is: Instelling Video mode:  unicast of multicast en bij die laatste wel/niet beste kwaliteit.

 


Hoi @Tv bevroren beelden, welkom op ons forum!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met issues als deze, we denken graag even met je mee! Had je de vragen van PeterG hierboven nog gelezen?

Als je hierover liever direct contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op 0800-0402
Verder hebben we hier op onze website ook een stappenplan voor: Oplossen van slecht of haperend beeld


hoi, uiteindelijk door technische dienst gebeeld en goed geholpen. Setting naar unicast heeft probleem tot nu toe opgelost

 


Bij bevriest het beeld alleen bij terug zappen naar NPO 1. Kan uit bovenstaande niet opmaken hoe het te verhelpen.