Skip to main content

Als ik naar Nederland 1 schakel bevriest het beeld en geluid na enkele seconden. Met de terugspoelknop op de afstandsbediening gaat het beeld na enkele seconden weer lopen. Ditzelfde heb ik nu bij kanaal 14.

Ik heb Samsong TV uit 2017. KPN TV heb ik sinds eind juli en het probleem met Nederland 1 speelt met een kleine onderbreking sinds het begin.

Weer iemand hoe we dit kunnen verhelpen. Bij KPN kunnen ze me niet helpen en zeggen ze dat ze hard werken aan een oplossing. Echter na 3 maanden nog geen resultaat, ondanks tientalle resets.

Mijn Philips TV heeft dit probleem niet. Deze is bedraad.

 

KPN TV heb ik sinds eind juli

Je hebt dus 2 x de nieuwe ontvanger TV+

En één keer bedraad en één keer via wifi ??? En die via wifi blijft af en toe hangen? Ik denk dat je deze ontvanger bij “Video Mode” (onderaan bij informatie) eens op “unicast” zou kunnen proberen. 

Volgens de theorie zou het hangen (door iets te zwak wifi signaal) dan niet meer moeten gebeuren. Je gebruikt dan niet de 'zware' multicast streams.

Je zou het ook kunnen testen door npo 1 of espn heel even te pauzeren. Ook dan kom je op unicast terecht. Als die het goed doen dan standaard dus op unicast instellen.


Hoi Peter 

Bedankt voor je reactie. Je unicast optie werkt.

Mijn dank is groot. 👍

Waarom kunnen ze dit niet bij de helpdesk van Kpn vertellen. Ben er die maanden mee bezig geweest.

Groetjes 

Chris

 


Fijn. Geniet weer van je programma's 🙂