Skip to main content

Is er nu eindelijk een blijvende, werkende oplossing voor het haperen van de opgenomen items?
Alle op die forum aangeboden oplossingen werken dus tijdelijk of helemaal niet.
Nog steeds 2 minuten kijken en dan begint het, beeld stopt 1 tot 3 sec. en het geluid gaat wel verder. Dan springt het beeld vooruit met een seconde of 3 en loopt het weer in de pas. voor 3 minuten....

Ik word zo langzamerhand een beetje moedeloos van alle problemen die Telfort meebracht na de overstap/ overname

als dit niet stopt stap ik over naar andere provider 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Tonny 1966, welkom hier. 

Wat irritant dat de opnames meteen stoppen? Wat heb je al gedaan om het te verhelpen? Heb je het modem al eens herstart en de ontvanger gereset? Helpt dat?


bedankt voor uw reactie 

Ik schrijf bij deze mijn klacht. omdat ik zelf alles al heeft geprobeerd van reset tot herstarten tot oven gaan van nieuwe tv ontvangen. alles is aangesloten op draad en niets op draadloos maar helaas. terwijl ik hier voor wel abonnement op hebt. 

 

 


Duidelijk verhaal. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Ga ik kijken of ik dit kan oplossen of er een melding van kan maken.


Ik ga er van uit dat je dat je vai een andere weg een oplossing hebt gevonden, ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. 


hallo

bedankt voor uw reactie 

 een van je collega's heeft contact gezocht en

Zou een nieuwe tv ontvangen versturen dus ik wacht nog even af. tot zover bedankt.

Met vriendelijke groet 

Aj 


Ik hoor graag hoe de nieuwe ontvanger werkt.Â