Skip to main content

Ik heb een mobiele, tv en internet abonnement bij KPN. Nu merk ik al een hele tijd het volgende: mijn mobiel signaal geeft constant maar 1 streepje aan op mijn mobiel als ik thuis ben. Daarnaast als ik live tv kijk (npo, sbs, rtl etc) dan blijft het beeld en geluid constant vast hangen. Helemaal als ik ook op mijn mobiel zit. Bij netflix, videoland etc is dit niet het geval. Weten jullie wat de oorzaak hiervan is en wat ik kan doen? 

Hoi @vivianwens, welkom bij ons op het forum. Dat is raar inderdaad! Met deze informatie is het moeilijk om er meer over te zeggen.

  • Welke type tv-ontvanger heb je van ons?
  • Hoe is deze aangesloten op het KPN modem? Is dat draadloos, met een kabel of anders?
  • Krijg je ook een foutmelding als het blijft hangen?
  • Is je mobiele telefoon op dat moment verbonden met het Wifi netwerk, of niet?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.

Als het makkelijker is kan je ons ook bellen, dan kan er direct met je meegedacht worden. We zijn bereikbaar op 0800-0402.