Skip to main content

Het beeld van de zenders hapert steeds of blijft stil staan, komt ook elke keer foutmelding maar niet met een code. ook videoland kijken wil niet meer blijft beeld elke keer stil staan en met een beetje geluk gaat hij weer verder wat bloedirritant, paar dagen gaat het goed en dan heeft hij het weer in beeld.

Dat is waardeloos zeg. Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed bekabeld?


Motorola, we hebben er twee, die wat gelijk aangesloten is doet het wel goed, maar in de kamer is via het stroomnet


Dat lijkt verouderde apparatuur. U kunt dat hier controleren. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006 Laat even weten wat het resultaat is.


Heb de link geprobeerd en ingevuld maar zegt dat dat er een fout heeft opgetreden


Dat ik later opnieuw moet proberen


Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Hallo @Waarink Is het inmiddels al gelukt om de Motorola's om te ruilen? 


We hebben vandaag een nieuwe modem ontvangen, we gaan hem aansluiten en hopen dat het goed komt...via een medewerker  aan de telefoon geregeld

 

 


Het beeld en geluid  hapert met de regelmaat. Alle mogelijke oplossing  van kpn uitgevoerd  maar zonder resultaat.  Soms  komt  de foutcode  stb-nmc-400 In beeld  na het herstarten.  

Blij aanhoudende storing zegt kpn om contact op te nemen.  Ik kan geen email formulier of telefoon nummer vinden voor een mogelijke  oplossing. Wie o wie kan mij helpen. 


Sinds een paar dagen lijkt het probleem zich niet meer voor te doen zonder dat ik iets heb gewijzigd. Ik kan dit niet verklaren, 

Allen  tot zover dank voor de reacties.