Skip to main content

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Een medewerker van kpn adviseerde me om hier eens te vragen voor tips :)

Voorheen keek ik altijd tv via de kpn app op mijn samsung tv. Sinds kort kijk ik via de kpn app op de google tv streamer. Nu is het zo dat bij beide apps het beeld af en toe blijft hangen. Via de app op de mobiel lijkt het beeld wel goed, maar als ik dan ga casten naar tv of google krijg ik schokkerig beeld. Herkent iemand dit probleem misschien? De google tv streamer zit met een internet kabel rechtstreeks aan het modem aangesloten.

Alvast bedankt :)

Hoi @RenatevdW, welkom!

Vervelend zeg, dat je bij tv kijken via de TV app problemen ervaart. Ik neem aan dat je het over de KPN Smart TV app hebt. Ik kan je aanraden om de app eens opnieuw te installeren, dit zorgt vaak voor verbetering. Daarnaast raad ik je ook aan om de app volledig af te sluiten voordat je de televisie uitzet. Daarmee zou het ook beter moeten gaan.

En als laatste wil ik je wijzen op de nieuwe KPN TV+ app voor Smart TV waarvoor je je kunt aanmelden om mee te testen.

Bedankt voor de reactie! Opnieuw installeren heeft helaas geen verschil uit gemaakt. Ik sluit inderdaad de app voordat ik de tv of google uitzet. Ik hoop nu eigenlijk dat er met een update verbetering komt 😅 (of met de nieuwe app).

Ik ga meteen eens kijken voor het testen van de nieuwe app! Bedankt 😊

@RenatevdW De Google streamer maak gebruik van Android TV 14, deze heeft paar grote API verandering tegenover oudere versies (b.v. Foreground Service), vele apps werken niet goed of helemaal niet meer. De SmartTV App is heel oud en heeft zeker compatibiliteitsprobleem.  

Reageer