Skip to main content

Goedenavond.

 

Zit ik gewoon TV te kijken gaat het beeld ineens op stilstaand beeld staan gedurende 5 a 8 seconden.

Ik heb in de instellingen van tv plus box het cache geleegd en de box opnieuw opgestart.

Hopelijk is het nu opgelost.

Maar zijn er meerdere die hier ervaring mee hebben met het stilstaande beeld?

Hier net zo. Na een minuut of 10 gaat het iets beter maar blijft vervelend. Ook krijg ik bij het opstarten een server storing: er wordt aan gewerkt. Opnieuw opstarten dan gaat hectiek goed. Is wel eens beter geweest 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Dukkie. Ik zie in onze systemen terug dat hiervoor inmiddels al een ticket is aangemaakt. Mijn collega's geven aan dat ze onze logistieke afdeling hebben gevraagd of het mogelijk is om een nieuwe TV+ ontvanger toe te sturen. Ik verwacht dat er nog contact met jou wordt opgenomen hierover zodra er meer duidelijkheid is.

Dat zou heel fijn zijn. Mijn half jaar gratis kijken wordt zoveel erg kort anders


Is er al enig zicht op wanneer ik een vervangende Kpn+ box toegestuurd krijg?


@Dukkie ik heb naar het ticket gekeken. Hierin staat dat er een week geleden contact is geweest. Maar ik zie niet wat vervolgens precies gedaan is. 

Ik heb daarom nogmaals gevraagd om contact op te nemen of de ontvanger op te sturen. 


@Dukkie ik heb naar het ticket gekeken. Hierin staat dat er een week geleden contact is geweest. Maar ik zie niet wat vervolgens precies gedaan is. 

Ik heb daarom nogmaals gevraagd om contact op te nemen of de ontvanger op te sturen. 

Super dank je wel. 


Hi @Dukkie! Loopt het beeld vast tijdens het live kijken? Of alleen als je terugkijkt of opnames afspeelt? En heeft het nog invloed of je met andere apparaten op dat moment het internet gebruikt?

En hoe gaat het met de rest van het internet? Werkt de wifi wel goed?

Het loopt alleen live vast niet bij opnames vreemd genoeg . WiFi is prima en er zijn geen andere apparaten die internet gebruiken 

zelfde probleem hier

 


Wifi 140 mbit/s down en 177 up. Is bekabelde kpn+box  via Tp-link TL-SG108E switch vanuit de superwifi. Zonder de switch wel beter. Enkel op de wifi werkt het helemaal niet

 

 

 

 


Probleem is over hier


welke actie heeft bij jou de oplossing gegeven??


Ik denk de updates van de laatste tijd. 


@Ghosty_buster als de updates voor jou niet de oplossing geven, maak dan een eigen topic aan. Dat houdt dingen overzichtelijker. En kunnen we je beter helpen. 🙂