Skip to main content

Zeer regelmatig loopt het beeld na het zappen (wat overigens zeer traag is) naar een ander kanaal na 2 seconden vast. Is erg irritant. Weet niet hoe dit op te lossen. Kastje herstarten helpt niet. Kan niet aan mijn internet verbinding liggen. De app op mijĀ  tel. werkt prima. Als ik een live uitzending een seconde terugspoel, dan loopt het beeld wel door. Lijkt een bug. Iemand dezelfde problemen en een permanente oplossing?Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@FBieĀ wil je hier een eigen topic over aan maken. Dan kunnen we je daar verder helpen.

Ā 

Admin: done


Titel van dit topic is niet goed. Beeld loopt niet kort vast, maar blijft stil staan. Hoe lang ik ook wacht het beeld gaat niet verder. En het is bij alle kanalen het geval.Ā 


Is je tv box bekabeld of via wifi aangesloten?


UTP kabel


@FBieĀ ik heb de titel voor je aangepast. Maakt het nog verschil als je de TV+ ontvanger reset? En of je op dat moment met andere apparaten gebruikmaakt van het internet?


Staat je tv box op multicast of unicast ingesteld?

Bij multicast heeft je tv verkeer voorrang op het overige internetverkeer.Ā 
Kijk je programmaā€™s terug of opgenomen programmaā€™s dan is dit unicast en kan als er veel internetverkeer is en je bandbreedte te weinig er haperingen optreden.


Heb gisteren een 2de nieuwe box gekregen. Dit kastje vertoond hetzelfde probleem. Na het zappen na een ander kanaal, bevriest het beeld naar 2 sec. Alle twee de boxen hebbem de laatste updates, hangen aan de kabel. En natuurlijk gebruiken, zoals ieder huishouden met 4.mensen andere apparaten met een internet verbinding. Het ligt niet aan de verbinding. Alle apps doen het wel. Terugkijken doet het ook prima. Allen bij live tv kijken bevriest het beeld.Ā 


@FBieĀ wil je in dit geval toch je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Of nogmaals 0800-0402 bellen zodat een medewerker dit telefonisch voor je kan nakijken?


De vraag staat als beantwoord maar het zou prettig zijn dat antwoord ook te zien. De suggestie om het profiel in te vullen en opnieuw te bellen kan toch niet serieus als een adequaat antwoord op de gestelde vraag worden gezien.Ā