Skip to main content

Sinds enige maanden ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN. De monteur heeft twee tvś aangesloten. 1 naar boven is bedraad, de andere beneden is draadloos. Ik ben voorzien van 2 super WIFi punten, waarvan er 1 achter de tv beneden staat. In toenemende mate valt het beeld van de tv beneden stil, wat alleen is op te lossen als ik de tv een poosje uit zet. Ik heb alles wat op de servicepagina te vinden is al geprobeerd, zoals het resetten van het modem en de ontvanger en de software geupdated, maar niets helpt. De monterur heeft de tv beneden niet bekabeld, omdat hij niet kon vinden waar de bekabeling van Ziggo precies liep. Het is echter niks zo en ik vraag me af of bekabeling toch de oplossing is.

 

Hallo @KlKo welkom. 

Wat lastig dat het beeld telkens stil staat. Dat komt inderdaad doordat de verbinding niet helemaal soepel verloopt. Wanneer draadloos verbinden via de Super Wifi niet lukt, dan is bekabelen een goed idee. 

Ik raad je aan om de Super Wifi's nog een keer opnieuw te koppelen aan elkaar, ik hoop dat dat dat helpt.