Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem. Hoe is dit opgelost? 

Meerdere kabels vervangen. Rechtstreek op tv aan gesloten kastjes omgeruild helaas werkt het niet. Instellingen op kastje is max 1080 50 hz tv is 1080 60hz kan het hier mee te maken hebben ? Of is een 4k abonnement noodzakelijk. Die ik btw niet kan vinden onder mijn pakketten. 

 

Mvg.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Dennis1234 . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp valt beeld en geluid geregeld weg? Heb je verschillende HDMI poorten en HDMI kabels geprobeerd?

Gebeurt het bij één tv? Want dat zou (zeker als je de kastjes omruilt en het probleem blijft bij één tv bestaan) duiden op een probleem van de tv. 

Alle info is welkom.


Hoi Erwin,

Ja ik heb van alles geprobeerd. Het is alleen op mijn nieuwe Samsung 4k tv maar alleen bij het kpn kastje. Ik heb ook een (schotel)reciever op aan gesloten en de pc. Daar heb ik geen problemen mee. Alles los gekoppelt nieuwe hdmi kabel gebruikt. Niks geholpen helaas. 

Ik heb nu maar de app van kpn op de tv gezet echt vervelend dat het beeld elke keer zwart wordt.

 

Mvg 

Dennis

 

 


Als de andere tuner hetzelfde resultaat op die tv geeft, vrees ik dat het de communicatie tussen de tv en ontvanger is. We hebben maar één model 4k ontvanger dus omruilen heeft in dat geval weinig zin, ben ik bang :-(


Is de arris een 4k ontvanger ?

Ik had begrepen dat ik eerst  een hussel abonnement  moet afsluiten om een 4k ontvanger te krijgen. Want ik kan geen 4k pakket vinden onder mijn pakketten.


Oh, dan heb ik waarschijnlijk een aanname gedaan. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Gedaan 👍

 


Ik heb een verzoek gedaan aan de afdeling logistiek. Hierin vraag ik of zij de mogelijkheid hebben om jou een ander type tuner te sturen.

Ik weet nog niet of ze dit verzoek gaan honoreren. Mocht jij volgende week donderdag nog niks gehoord hebben (SMS) laat mij het hier even weten. 


Top Erwin nu hopen dat het lukt en dat het daarmee opgelost is. 

Alvast bedankt voor de moeite. 

Mvg 

Dennis


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


Bedankt Erwin,

pakje pas Gisteren kunnen ophalen. 

Probleem opgelost top👍

Mvg

 

Dennis


Na een dag tv kijken heeft het kastje het begeven. 

Als of het mij niet gegunt is. Hij doet nu helemaal niks meer. 

😒


Oei, oei oei. Het zit je niet mee. Ik zie dat je contact hebt gehad en mijn collega heeft het ding omgeruild.

Nu ben ik wel héél benieuwd welk type het systeem naar jou toe gaat sturen.  Helaas kan ik niet ingrijpen op dit proces, mocht het weer arris zijn.

We wachten even af. 


Hoi Erwin

Helaas het is weer een arris. Moet ik nu weer gaan bellen of kan ik het aan jou overlaten en er zeker van kunnen zijn dat het de goede is.

Alvast bedankt.

Mvg 

Dennis

 


Nee, niet gaan bellen. Ik doe een nieuw verzoek. (ik kan niks beloven)