Skip to main content

Klaas 

Wat voor een soundbar heb jij erbij, de door jou omschreven klacht/ probleem heb ik ook ik heb sinds een week dezelfde tv. De app is bij mij het meest stabiele. De kpn ontvanger is de nieuwste android kpn box uitvallen van geluid en het niet synchroon lopen van geluid en beeld.

 

Gr, Hermann 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Hermann0707, welkom bij ons op het forum. Merk je dit alleen als je de soundbar gebruikt, of merk je het ook zonder? Je kijkt het op de TV+ Box als ik je goed begrijp? Daarbij is het een bekend iets, zie de Bekende bevindingen. Zodra daar een update voor is wordt de pagina bijgewerkt, ook zal je dat dan in Product Updates kunnen zien. Je kunt je daar met de blauwe knop abonneren, dan krijg je een mailtje zodra er een nieuwe wordt geplaatst. 


Goedendag,

Idd ik zat in de test groep van de 7022 heeft nu firmware 0.16.4 van samsung tv en soundbar tv QE55QN85BATXXN en sb is de Q800B. Van niet synchroon lopen is het allen nog maar erger geworden geluid valt nu spontaan weg er zit ook nog verschil in welke zender er gekeken wordt. Sluit ik mijn oude tv kastje van kpn aan werkt het wel goed geluid klinkt dan wel iets anders.

Praat programma's werken het slechts. 

Vandaag alles opnieuw aangesloten ook de nieuwste HDMI kabel heb ik in gebruik.

Ik denk dat het gebruikte geluid protocol een probleem veroorzaakt.


Je bedoelt dat je momenteel 0.16.4 versie op de DIW7022 hebt?

Zie ook hier, voor de meest recente update voor de DIW7022, je kan je hier ook op abonneren.

 

Versie van de tv is voor de KPN tv decoder niet van toepassing.

Zorg wel dat je altijd de laatste updates heb, je kan op de tv instellen dat hij dat automatisch doet. 


Idd DIW7022 heef versie 0.16.4,.

Aangesloten op glasvezel 200  V10 Experia box


Idd DIW7022 heef versie 0.16.4,.

Aangesloten op glasvezel 200  V10 Experia box

Met een kabel aangesloten direct op het modem?


Idd DIW7022 heef versie 0.16.4,.

Aangesloten op glasvezel 200  V10 Experia box

 

Ga naar de link, zie mijn antwoord boven en klik op de laatste update.

Daar staat hoe je hem handmatig kan binnenhalen.

 

Wel vreemd, had automatisch moeten gaan. 


@Joep1965  is idd met kabel aangesloten op V10 A


@joop2011 firmware 0.16.4 is toch de laatse versie?

Gr. Hermann


Zie hier.

Als ik het daar goed zie, is 1.95.2 de laatste update.


@joop2011 goedemorgen dat is de tv app


Het zijn 2 verschillende dingen inderdaad, de app is op dit moment 1.95.2 en de firmware van de ontvanger is 0.16.4. Het klopt dat dat verschillende nummers zijn, in Product Updates krijgen ze gescheiden updates als er een update is.

De lip sync is nog steeds een bekend iets inderdaad, daar wordt nog aan gewerkt. Volg de Product Updates en hou de Bekende bevindingen in de gaten, dan weet je wanneer er een volgende update komt: