Skip to main content

Sinds enkele maanden valt elke avond mijn beeld en geluid voor een korte periode weg.

Ik heb de experiabox v10 de hmb 2260 bekabeldeĀ  ontvanger en glasvezel.

Heeft iemand een oplossing het wordt heel vervelend.

Kunt u de TV decoder een frisse restart geven ?Ā Hoe reset ik de Interactieve tv-ontvanger? | KPN

Is het probleem dan niet opgelost ook het modem een reset gevenĀ Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN


OK mijnĀ  ontvanger heb ik gereset, als ik mijn modem reset ben ik dan mijn opnamesĀ kwijt?


Als het resetten van de TV decoder voldoende is hoeft u het modem niet meer te resetten. Door de reset van de TV decoder bent u wel de opnames kwijt helaas, maar kunt u deze wellicht nog terugkijken indien niet ouder dan een week.


ok bedanktĀ 


Door de reset van de TV decoder bent u wel de opnames kwijt helaas, maar kunt u deze wellicht nog terugkijken indien niet ouder dan een week.

De opnames is @BraszĀ niet kwijt, deze worden bewaard in de cloud van KPN. (Opnameserver), de tijd met de harde schijf in de decoder is voorbij. Brasz welke merk en type tv ontvanger heb je?


Hallo Dennis ik heb een arcadyanĀ  HMB 2260


Hallo Dennis ik heb een arcadyanĀ  HMB 2260

Dan kun je de tv ontvanger gewoon resetten, en de opnames blijven bij KPN op de opameserver staan.

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU ā†’Ā Instellingen ā†’Ā Systeem ā†’Ā FrisseĀ start

Ā 


Bedankt ga ik doen.


Bedankt ga ik doen.

Laat het even weten of dit het probleem oplost, maar hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem? Is dit bekabeld of met een DVS:

Mocht dat het geval zijn, zou je de tv ontvanger eens rechtstreeks bekabeld aan de modem willen aansluiten? Want de DVS wilt best nog wel wat verstoringen geven op het stroomnet, i.v.m. LED-verlichting, zonnepanelen etc.


Bekabeld ik laat het weten.


Al 2 dagen geen storing probleem lijkt opgelost.šŸ˜Ž