Skip to main content

De afgelopen weken storing van het tv signaal om de zoveel seconden valt het geluid uit en zie ik ff beeld onderbreking soms beeld ook 1 minuut op zwart , vooral op npo1 , 2 en 3 en andere publieke omroep zenders.

op de commerciele tv zenders geen probleem.

dus het ligt niet aan mijn kabels 

dit is gekomen na het laatste netwerk onderhoud van kpn 1 a 2 wkn geleden 3251

itv kastje heb ik al gereset maar helpt ook niks. ( duurde wel heeeeeel lang eer dat de software er weer in stond)

ander probleem :ook valt wifi om de haverklap uit dan moet ik het modem herstarten en dan werkt het weer 1 week of zo.

allemaal een beetje rond het begin van de ukraine oorlog

zit putin hier achter , netwerk aan vallen of npo problemen ???

graag dit na zien en doormeten het is niet leuk als ik nieuws zit te kijken en geluid en beeld vallen uit.

mvg, jan

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

 

 

 

Dat is duidelijk. Ik heb dan ook melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij zullen hier binnen 2 werkdagen naar kijken en contact met je opnemen indien nodig. Hoor graag als het opgelost is.


Dankjewel Bart,

ik wacht het af de vrouw des huizes heeft al een berichtje op haar telefoon gehad :)

mvg, jan


Graag gedaan. :)


hoi bart,

het geen hd probleem was een systeem fout en is telefonisch opgelost

ik hoop dat de wifi problemen en uitval van het tv signaal ook over is nu , wat de laatste tijd al minder is geworden.

nogmaals bedankt voor de hulp

mvg, jan


Fijn dat dat is opgelost. 

Mocht je nog weer problemen ervaren met wifi en tv. Laat het dan weten. Gaan wij daar verder naar kijken.