Skip to main content

Het beeld en geluid valt steeds een paar seconden weg. Dan doet hij het een paar minuten weer gewoon en daarna valt hij steeds weer 3 of 4 keer een paar seconden weg. De hulpforum gebruikt, alles opnieuw gestart (modem, dvs en ontvanger). Niets helpt. En dat terwijl we een vermogen betalen om GOED tv te kunnen kijken. Wat kan ik nog meer doen zodat ik niet nog bozer ga worden?

(modem, dvs en ontvanger). Wat kan ik nog meer doen zodat ik niet nog bozer ga worden?

 

Die DVS weggooien en een vaste kabel aanleggen.

 

 

Welke apparatuur gebruik je?

  • Modem type
  • Tv ontvanger type

Is het alleen zwart beeld of ook foutmeldingen op het scherm?

Hdmi kabel al een vervangen en/of in een ander poortje van de tv gedaan?


Vaste kabel? In welke tijd leven we? Mag toch aannemen dat ik voor dat godsvemogen wat we betalen aan KPN dat we daarvoor ook waar krijgen voor dat geld? 


Vaste kabel? In welke tijd leven we? 

 

In een tijd waarin een vaste kabel nog steeds de meest zekere verbinding geeft.

Dat was zo, en zal ook zo blijven.

Natuurlijk zijn er tegenwoordig draadloze oplossingen (DVS, Superwifi’s), maar daar zit altijd een risico aan.

 

Heb je enig idee hoe die DVS stekkers werken? Via je stroomnetwerk van de ene naar de ander stekker. Via je stroom, waar weet ik hoeveel andere apparaten op aangesloten zijn, en kunnen storen. 

 


Wat te denken van meerdere fase’s in huis. Bijvoorbeeld woonkamer op fase 1 en een andere ruimte op fase 2 geeft hoe dan ook problemen.


Dan moet KPN dat niet aanbieden als het zo gevoelig is voor andere apparaten. Laten ze dat eerst oplossen voordat ze dat bij de consument neerleggen. Nu moet ik naar een PostNL punt. De nieuwe ophalen, daarna de oude weer terug brengen. Zo efficiënt dat KPN. Als het hun uitkomt ja! 


Admin:Â