Skip to main content

Beste mensen,

ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik nog het bezit heb over twee arris vip2952 kastjes. Het zou mooi zijn als ik ze zou kunnen combineren, van de ene valt namelijk om de paar seconden het geluid uit en van de andere het beeld. Beste mensen van KPN kunnen jullie dit voor mij oplossen?


Mijn omwissel truc is helaas maar een kort leven beschoren, ook het andere kastje geeft nu een knippert beeld. TV maar weer uitgezet…..

 

groet, Patrick

Hallo @Koopsikov ,

Vervelend! 

Je regelt een nieuwe ontvanger het snelst via de klantenservice, je kunt bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @Koopsikov. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld of geluid wegvalt van deze twee tv-ontvangers. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? 


Hallo Vikash,

nee, zal kijken of me dit morgen lukt. Jammer dat dit telefonisch moet aangezien ik nogal druk ben overdag en in de avond.
 


Via de chat kan dit gelukkig ook zoals @Noordzee aangeeft. Kunt u ondertussen verder met andere bezigheden.


Hallo @Koopsikov ,

Vervelend! 

Je regelt een nieuwe ontvanger het snelst via de klantenservice, je kunt bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Hallo Vikash,

nee, zal kijken of me dit morgen lukt. Jammer dat dit telefonisch moet aangezien ik nogal druk ben overdag en in de avond.
 

@Koopsikov 

Is het aanvragen nog gelukt via de klantenservice?  


@Koopsikov Is het probleem inmiddels al verholpen? Als ik nog iets voor je kan betekenen dan weet je mij te vinden.:blush:


probleem is opgelost door een nieuwe hdmi kabel


probleem is opgelost door een nieuwe hdmi kabel

@Koopsikov Was de vorige hdmi-kabel echt defekt? Of heb je nu een hdmi-kabel van een andere type?


Defect, geen idee hoe dat spontaan is gekomen maar nieuwe is goed.Â