Skip to main content

Sinds enkele dagen (vanaf ca. woensdag 12-7) kan ik geen programma’s meer terugkijken. Beeld- en geluidstoringen (oa piepjes). Dat gebeurt ook bij het terugkijken van opnames (van na woensdag). De oude opnames zijn wel terug te kijken. Ik heb alles al geprobeerd (tv-ontvanger resetten, stroom eraf, software opnieuw geïnstalleerd, Experiabox gereset, enz.). Niets helpt. Ik heb het ook op een 2e tv-ontvanger in huis dus het probleem lijkt bij KPN ergens te zitten… Graag jullie hulp.

Welkom op het forum @JohnSt. Dat klinkt niet als prettig terugkijken inderdaad! He hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, maar nog zonder succes. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Welk type tv-ontvanger heb je van ons? Zijn beide ontvangers hetzelfde model?
  • Welke Experia/KPN Box heb je van ons?
  • Hoe zijn beiden met elkaar verbonden? Is dat met een directe kabel, via een draadloze optie of anders?
  • Merk je alleen deze beeld- en geluidsstoringen of krijg je ook wel eens een foutmelding?
  • Gebeurt dit alleen bij het lijken van live tv, of is het echt alleen bij het terugkijken?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer je ons helpt om jou te helpen.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie maar het probleem lijkt van tijdelijke aard geweest te zijn, het is nu opgelost.

Groeten, John.