Skip to main content

Als ik naar instellingen gebeurt het heel vaak dat als ik op een menu druk het beeld gaat flikkeren ,ten tweede als je Google assistent gebruik gaat hij naar de ingesproken zender maar de menubalk boven in het beeld  wordt ook zichtbaar. 

  . 

Heb je toevallig ondertiteling aanstaan? Ik zie vaak dat de ondertiteling van de voorbeeldweergave (het blok rechtsboven in bijvoorbeeld “Start”) door (bijvoorbeeld) de menu’s getoond wordt en de boel dan inderdaad laat flikkeren.


Nee, staat niet aan .


Hoi @JDD . Dit is een storing die ik niet direct herken.  Hoeveel ontvangers heb je? Mocht je er twee (of meer) hebben, kun je die andere tuner een op dezelfde plek en manier aansluiten?

Anders ook even een andere HDMI kabel en/of HDMI poort op je tv proberen? 

Alternatief : Een kort filmpje en/of foto van de flikkeren zou mij ook een betere indruk geven of dit in ons domein zit. 


Allemaal al geprobeerd en ik heb zeer goede hdmi kabels ,ga de ontvanger terug zetten fabrieksinstellingen misschien lost het dan op.


 Heb de ontvanger gezet op beste beeld kwaliteit en op HDR10 heb tot nu toe geen problemen merr