Skip to main content

Het beeld en het geluid op Cartoon Network lopen steeds minder synchroon. Ondertussen zit er ruim 5 seconden verschil tussen. Kan hier iets aan gedaan worden?

Hier ook, sinds geruime tijd. Alleen CN, en de vertraging lijkt behoorlijk op te lopen de afgelopen weken!


En vandaag (15 juli) is Cartoon Network ook niet meer in HD, maar in SD. Is al eerder gebeurd ca. 6 maanden geleden. Werd toen vlot opgelost.


Hi allemaal. 

Dit is bij ons bekend, de collega's van de technische dienst zijn hiermee bezig. Ik heb nog geen afmelding van dit probleem gezien, nog even geduld dus. 


Geluid hier spatsynchroon. Als er in beeld iets valt is dat met het geluid volkomen gelijktijdig.

Wel is idd. het beeld momenteel in SD. Daar loopt een ander topic over.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/cartoon-nettwork-hd-in-sd-487047?postid=1030975#post1030975


Hier hetzelfde probleem. Heeeeeel af en toe is het goed, maar nu (20/09, 20.00uur) loopt het geluid weer een aantal seconden achter. Heel vreemd, enkel deze zender


Klopt, @Jaspertexel . Hier ook geen synchroon lopend geluid (20-9; 20:32). Of het is gewoon een beroerde nasynchronisatie; het loopt enkele seconden vóór.
Apart genoeg loopt het geluid v.d. reclame (20:34) wel spatsynchroon.

En toen ik het via de app in mijn Samsung TV ging checken…. waarom is daar de zender SD kwaliteit??? En ook via de laptop is ie SD.


Hi all. 
Ik merk het hier ook. Heb dit doorgezet naar de technische mensen. :relaxed:


En @Alex_P . Kun je dan ook (eens) navragen waarom Cartoon Network alleen via de decoder HD is en via de app's en website in SD?


En @Alex_P . Kun je dan ook (eens) navragen waarom Cartoon Network alleen via de decoder HD is en via de app's en website in SD?

Ja, die vraag heb ik ook gesteld. 


Hi All,

Inmiddels maanden verder, en nog steeds geen passende oplossing tegengekomen. Wat is de actuele status?

 

Mvg.


Hi rub, ik zie het inderdaad ook. Ik ga dit wederom doorzetten naar onze iTV mensen doorzetten, ik heb begrepen dat dit aan de aanvoer van de zender ligt. 

Ik wacht een reactie af. 


Hier ook hetzelfde probleem


Is het al gefixt?


Ik heb de melding gehad dat het opgelost is, ik probeer het nu zelf ook weer maar pech wil dat nu Tom en Jerry wordt uitgezonden waardoor ik niet kan zien of de sync klopt. Ik hou dit vanavond in de gaten. 

Voor de duidelijkheid, we hebben het hier wel om zendernummer 60?


Ik weet niet of er een verschil is kwa zender maar ik heb het ook over Cartoon Network ik heb ook een kpn internet abonnement ,maar geen zender van kpn maar van ergens anders. moet de zender van kpn zijn?


Ik twijfel. Ik heb CN nu voor me en dat gaat goed. Wie is jouw provider? Loopt het bij andere zenders wel goed? 


Alle andere zenders doen het goed .provider van de ding die cn afspeelt? 


Nee, ik bedoel je eigen provider. Bij wie neem jij televisie af? Ik kijk nu ook live naar CN en zie dat alles synchroon loopt namelijk. 


KPN zyxel


Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken of er specifiek bij jou niet goed staat. 

Zyxel zijn wat oudere modems die wij bij Telfort hebben gehad overigens. Ik ga eerst op onderzoek uit.