Skip to main content

Ik heb een Panasonic Viera ASM651 SMART, deze staat op de slaapkamer en heeft via het stopcontact met UTP cat5 verbinding via DVS650 verbindingset. (power over ethernet)

Maar in het begin was het beeld perfect, nu merk ik dat ik regelmatig de DVS650 eruit moet trekken aan beide kanten, dan doet de TV het weer voor 15 minuten en daarna gaat het haperen en zwart beeld geven, soms komt het weer even terug en kan ik weer een paar minuten kijken. de CAT 5 kabel tussen de KPN device en de DVC heb ik op de slaapkamer al vervangen, geen verbetering resultaat.

Iemand enig idee?

MVG Marc.

Dag @Glass halfvol , welkom op het forum!

DVSsen werken over het lokale lichtnet en dat is niet altijd even betrouwbaar (invloeden van allerlei apparatuur zoals b.v. dimmers). In Voorkom powerline netwerk brug met de buren ndvs] | KPN Community staan een aantal tips om je DVSsen up-to-date te brengen en configureren; de tip over het instellen van een wachtwoord zou ik zeker opvolgen. 


@Glass halfvol Welkom op het forum. 

Ik zie dat @Henk2304 je al een goed antwoord heeft gegeven. Is het hiermee gelukt om er uit te komen?


Helaas deze worden niet meer ondersteund door de leverancier. De 650 is wellicht erg oud.


Dacht een workaround gevonden te hebben met mijn deco X60 wifi mesh systeem, ik maak verbinding met de UTP uitgang van een van de X60 accespoints, het ging even een paar minuten goed...helaas.

 


@Glass halfvol Lukt het dan wellicht om er via onze Draadloze verbinding set pagina  uit te komen?