Skip to main content

Sinds kort hebben wij kpn glasvezel. maar ik ben nog niet heel enthousiast.

 

Ik heb 500 Mb, maar dat haal ik bij lange na niet ( ben nu aan het meten om dat te staven), maar ook het terugkijken en opnemen is totaal niet de moeite waard.

Het hapert aan alle kanten en valt sosm totaal weg.

 

Tv-kastje getest, maar daar is de ethernet verbinding succesvol.

 

Rechtstreeks aangesloten op het modem, dus korter kan niet.

 

Iemand enig idee ?

 

@HaroldR Hoi Harold, wat gek dat je zomaar weer hetzelfde opmerkt. Voor zover mij bekend is er niets verandert. 

Ik begrijp dat je het haperen weer hebt bij terugkijken van programma's en bij de opnames. Hoe gaat het met de internetsnelheid? En gaat ‘gewoon’ tv kijken wel goed? Maakt het verschil als je de tv-ontvanger een volledige reset geeft?


Hoi @Alexa_ ,

 

Reset is gegeven maar geen verbetering, internetsnelheid is ruim voldoende.

Afspelen van terugkijken, begin gemist en opnames blijft haperen, als ik via de tv-ontvanger terugkijk.

Gewoon tv-kijken gaat probleemloos.

 

Ook als ik via de app de opnames terugkijk of normaal terugkijk gaat het probleemloos.

Is wel sinds een paar weken en er is natuurlijk wel wat veranderd, want het menu ziet er compleet anders uit…..

 

Kunnen jullie de tv-ontvanger eens terugzetten naar de oude firmware ? 

 

Groet

Harold

 


@HaroldR Dankjewel, dat is dan helemaal duidelijk, goed dat je de reset ook al geprobeerd hebt. Het probleem kan verschillende oorzaken hebben, daarom heb ik een nieuwe afspraak met een monteur voor je ingepland. Het zou aan de tv-ontvanger kunnen liggen, maar het kan toch ook met de verbinding te maken hebben. Je ontvangt de bevestiging via SMS, ook weer met de instructies mocht het niet schikken. De monteur neemt vooraf contact op om te laten weten dat hij er aan komt en om door te nemen wat hij gaat doen. 

Laat je weten of alles is gelukt en of het opgelost is?