Skip to main content

Ben in mei overgestapt van Ziggo naar kpn en sindsdien alleen maar problemen. Alles wat hierboven wordt vermeld heb ik ook. Kpn kan niets vinden. Nu willen ze nogmaals alles doormeten etc. Verwacht niet meer dat het wordt opgelost en ga aansturen op contrac ontbinding en terug naar Ziggo.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Krijg nu van kpn bericht dat ik de instellingen op unicasr  moet zetten ipv multicast. Maar wat ik hier lees heb je dan een slechtere beeldkwaliteit. Moet je dat maar accepteren omdat kpn het technisch niet op orde heeft? Want ik heb er zo genoeg van. Zappen gaat nu wel vlot maar voor mij is beeldkwaliteit bepalend.


Welke KPN tv decoder heb je?

EN

Hoe is de KPN tv decoder verbonden met de Experiabox of BOX12?

(of te wel, wat zit daar allemaal tussen).

EN

Heb je glasvezel of koper? 

 

Ik denk aan Multicast en Unicast te lezen dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Zet hem op Multicast en zet ook het vinkje aan voor “beste Beeldkwaliteit” 

Dan heb je het beste beeld en voor de eerste 10 kanalen in de originele stream. (worden er t.z.t. meer).


@Obi-Wan Welkom op het forum. 

Erg irritant dat je beeld hapert en geluid wegvalt met TV+. 

Ik begrijp dat je al een tijd bezig bent om dit op te lossen en dat je zelfs al een monteur op bezoek hebt gehad. 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten op je modem? En is hierop ook nog andere apparatuur aangesloten? Bijvoorbeeld geluidsapparatuur? 

Of heb je iets van een switch of andere router in je netwerk?