Skip to main content

Thuis heb ik het zelfde probleem. Krijg wel te zien welk programma en welke zender ik het opstaan. Maar het beeld blijft zwart gids kan ik bekijken, maar als ik een programma wil terugkijken of vanaf begin wil afspelen kan dit  wel alleen het beeld hapert en staat regelmatig stil

Groet timo

admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Timoluitjens. Van harte welkom hier. Als ik het goed begrijp kun je dus de gids en het tv-menu nog wel zien, maar blijft het beeld verder zwart. Dat lijkt me behoorlijk vervelend. Heb je het stappenplan ‘Geen beeld, wel menu’ al doorlopen? Ik raad je aan om dit eerst te doen. Als het niet is gelukt, kun je dan aangeven wat je hebt geprobeerd en wat daarvan het resultaat was? En hoe is je tv-ontvanger aangesloten? Zou je verder alvast je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Dag @Timoluitjens. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer