Skip to main content

Vooral bij voetbalwedstrijden knippert de speler of de bal vaak. Ik kijk TV via de iTV app op een nieuwe Samsung TV. App loopt iedere dag ook wel een keer vast wanneer je een programma vanaf het begin wilt kijken. Lijkt mij niet de bedoeling. Wat is hiervoor de oplossing?

De TV is direct aangesloten op het modem. Op de vorige TV met kastje werkte het uitstekend, maar juist deze TV gekocht zodat ik van het kastje af ben.

Ik heb helaas hetzelfde probleem op een nieuwe LG tv.

KPN heeft vandaag gebeld en hoopte het op te lossen door de "true motion" uit te schakelen maar helaas nog zonder effect. 

Ze hebben de klacht doorgestuurd, hopelijk snel een oplossing...

 


Hoi @michaelthomas, welkom hier.

Wat balen om te lezen. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Maakt dat nog verschil? En heb je al eens met de instellingen gespeeld? 

@Marius1234, ik ben heel benieuwd wat er uit jouw klacht komt, wil je het laten weten als er contact is geweest?


Beste Bart_Z

Vanmiddag heb ik de app opnieuw  geïnstalleerd. Nu zit ik het Nederlands elftal te kijken op NED1 maar heb beeld is gewoon slecht!

De close-ups zijn prima maar het overzicht, wat 90% van de tijd in beeld is, is echt dramatisch.

Ik wordt gewoon moe van dit beeld, het kost heel veel energie om dit te volgen.

Tot op heden heb ik niks meer van KPN vernomen

 


Dat klinkt niet goed. Nieuwe installatie heeft dus niet geholpen. Heb je nog naar de instellingen gekeken van zowel app als tv? Heeft dat nog geholpen? Zou je ook vast jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Dan ga ik kijken of ik nog iets kan achterhalen. 

 


Hallo Bart_Z

Ik heb mijn gegeven ingevuld voor zover ik dat nu kan. Ik neem aan de u het type modem wel kunt achterhalen


Hallo Bart_Z

Ik heb ook mijn modemtype ingevuld. Experia Box V9.

Naar de instellingen van de TV heb ik gekeken, instellingen van de app kan ik niet echt vinden.

Waar en wat kan ik daar aanpassen


Ik zie dat er inmiddels een ticket loopt. Lijkt mij goed om daar eens op de uitslag te wachten. Daarbij weet ik wel dat we het aantal frames per seconde op de sportzenders gaan verdubbelen. Dat zou ook moeten zorgen dat het beter wordt. 


@Marius1234 ik neem aan dat het ticket door jou is ingeschoten. Ben benieuwd naar de uitslag, zou je die hier kunnen delen?


Beste michaelthomas 

Ik heb inmiddels terugkoppeling gehad echter nog zonder resultaat.

Het is wachten op de volgende update waarbij het aantal frames per seconde omhoog zal gaan zolas BartZ hierboven schrijft.

Er is mij verteld dat deze update ca. half januari wordt verwacht


Ik herken ook het probleem op een LG tv, hopelijk is dat half januari opgelost. En ik weet niet of het mogelijk is...maar op de Arris zit een HDR functie, zou deze ook in iTV meegenomen kunnen worden? Dat zou nog mooier en beter zijn.


Ik heb sinds kort een Chromecast met Google TV en heb hier ook problemen mee. Het doet zich alleen voor bij voetbalwedstrijden. Vaak wordt het beeld onscherp en soms stopt de stream er even mee. Een enkele keer komt er zelfs een melding dat de stream niet bereikbaar is.

Als ik vervolgens overschakel naar dezelfde wedstrijd via de Ziggo app zijn er geen problemen.