Skip to main content
Beantwoord

Beeld History Channel verspringt steeds

• February 18, 2021
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

emmer955
Deelnemer

@Bart_ het beeld van History Channel verspringt steeds ; echt irritant ; kunnen jullie kijken voor een oplossing?
Is alleen bij History Channel ; de rest van de zenders is goed.

Bedankt alvast.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door emmer955

Heb het idee dat het inmiddels verholpen is? Geen verspringend beeld meer? Klopt dat?

Na 4 minuten American Pickers heb ik ook de indruk dat het weer vloeibaar is, @emmer955 ! :relaxed:

(reactie geplaatst om 17:24)

Yep! Bedankt , KPN ; voor de snelle oplossing!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 18, 2021

@emmer955@Bart_ 

Via de decoder blijft het beeld van History Channel (32) inderdaad elke paar seconden (2 tot 4 sec.) even stilstaan. Dat is heel hinderlijk inderdaad. (18 feb.; 14:23 u.)

Via de app ziet het er vloeiender uit.

Afgezien van het feit dat het huidige programma Forged in Steel ook heel snel gemonteerd is, wat ook heel onprettig is.

emmer955
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2021

Komt daar nog verandering in? Was eerst niet zo………….

emmer955
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2021

Heb het idee dat het inmiddels verholpen is? Geen verspringend beeld meer? Klopt dat?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 18, 2021

Na 4 minuten American Pickers heb ik ook de indruk dat het weer vloeibaar is, @emmer955 ! :relaxed:

emmer955
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 18, 2021

Yep! Bedankt , KPN ; voor de snelle oplossing!