Skip to main content

Beste,

Tijdens het terug kijken via de iTV app springt het programma terug naar het begin op het moment dat ik de beeld in beeld functie gebruik. Ook bij het terug keren naar fullscreen begint het programma weer opnieuw. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Bij live TV werkt de beeld in beeld functie zonder problemen. Ik draai iOS 14.4.2. op een iPhone 12 Pro Max. Kunnen jullie mij helpen om dit op te lossen?

Hi @Kjeld., Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Minimaliseren lukt dus wel, maar de aflevering gaat terug naar het begin. Begrijp ik het zo goed? We hebben dit zelf even getest en bij ons loopt de aflevering gewoon door. Ongeacht we het hele itv menu doorlopen:rofl: . Heb je gekeken of er een update klaar staat voor de app? Als dit het niet is, zou je dan de app eens opnieuw kunnen installeren? Ik ben benieuwd wat dit oplevert. 

 


Dag @Lisa,

Dat klopt. Heb de stappen doorlopen, helaas zonder succes. Bij Live TV zijn er geen problemen, alleen bij terug kijken van programma’s. Meerdere programma’s geprobeerd, maar bij allen springt hij na het minimaliseren terug naar het begin. Hierbij ook een video voor de beeldvorming.

 

https://vimeo.com/536466556


Bedankt voor de video. Ik zal eens navragen of hier een oplossing voor is. Je hoort van me!


Dag @Kjeld., Ze hebben de bug gevonden en er wordt aan gewerkt. Zodra het is opgelost, wordt dit in een update van de app verwerkt. Einddatum/tijd is nog niet bekend. 

In ieder geval, top(!!) dat je dit aan ons gemeld hebt :blush:


Super, bedankt @Lisa