Skip to main content
Beantwoord

Beeld Interactieve TV hapert

  • April 8, 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

 

Hallo, 


We hebben een haperend beeld via de interactieve TV. Ik heb de Mediabox bekabeld aangesloten.

Wat ik al gedaan heb is:


-Bekabeling omgewisseld en vernieuwd
-HDMI kabel gewisseld
-Experiabox type v10A gereset, fabrieksinstellingen ed.
-Mediabox gereset, fabrieksinstellingen ed.

Allekabels inmiddels als een keer vervangen en gewisseld maar zonder resultaat.

Wifi snelheid gaat constant op 60mb download, en 10 en 20 upload. 
 

Kunnen jullie mij helpen met mijn probleem? We zijn net pas klant bij KPN maar balen enorm van dit haperende beeld. Het geluid blijft overigens wel normaal lopen. Het is elke minuut een keer of 2/3 dat dit voortkomt. 

Met vriendelijke groet, 

 

Danny 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @CooperS, welkom op het forum!
Wat je beschrijft heb je alles eigenlijk al wel zo'n beetje uitgesloten!
Zou je op je TV de “auto motion plus” instelling eens uit kunnen zetten? Op verschillende TV's heeft dit verschillende namen maar dit veroorzaakt vaak haperend beeld!

Als dat het niet oplost, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @CooperS, welkom op het forum!
Wat je beschrijft heb je alles eigenlijk al wel zo'n beetje uitgesloten!
Zou je op je TV de “auto motion plus” instelling eens uit kunnen zetten? Op verschillende TV's heeft dit verschillende namen maar dit veroorzaakt vaak haperend beeld!

Als dat het niet oplost, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @CooperS, ik heb niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt het haperende beeld op te lossen?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2020

@Thomas Bedankt voor je tip. Ik heb het aangepast en hij lijkt het nu perfect te doen! Tnx! 
 

Heeft deze aanpassing van instellingen overigens geen nadelige gevolgen voor het verdere gebruik van de tv? 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is een kwestie van voorkeur, sommige mensen zullen het verschil niet echt zien.
Ik lees dat het bij voetbalwedstrijden soms wel prettig kan zijn maar bij normale series of programma's vaak de kwaliteit niet ten goede komt.