Skip to main content

 

Hallo, 


We hebben een haperend beeld via de interactieve TV. Ik heb de Mediabox bekabeld aangesloten.

Wat ik al gedaan heb is:


-Bekabeling omgewisseld en vernieuwd
-HDMI kabel gewisseld
-Experiabox type v10A gereset, fabrieksinstellingen ed.
-Mediabox gereset, fabrieksinstellingen ed.

Allekabels inmiddels als een keer vervangen en gewisseld maar zonder resultaat.

Wifi snelheid gaat constant op 60mb download, en 10 en 20 upload. 
 

Kunnen jullie mij helpen met mijn probleem? We zijn net pas klant bij KPN maar balen enorm van dit haperende beeld. Het geluid blijft overigens wel normaal lopen. Het is elke minuut een keer of 2/3 dat dit voortkomt. 

Met vriendelijke groet, 

 

Danny 

Hoi @CooperS, welkom op het forum!
Wat je beschrijft heb je alles eigenlijk al wel zo'n beetje uitgesloten!
Zou je op je TV de “auto motion plus” instelling eens uit kunnen zetten? Op verschillende TV's heeft dit verschillende namen maar dit veroorzaakt vaak haperend beeld!

Als dat het niet oplost, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @CooperS, ik heb niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt het haperende beeld op te lossen?


@Thomas Bedankt voor je tip. Ik heb het aangepast en hij lijkt het nu perfect te doen! Tnx! 
 

Heeft deze aanpassing van instellingen overigens geen nadelige gevolgen voor het verdere gebruik van de tv? 


Dat is een kwestie van voorkeur, sommige mensen zullen het verschil niet echt zien.
Ik lees dat het bij voetbalwedstrijden soms wel prettig kan zijn maar bij normale series of programma's vaak de kwaliteit niet ten goede komt.