Skip to main content

Kpn tv+ .....begin er niet aan ,wacht minimaal een jaar voor je het neem .

Ik ervaar niks anders dan problemen 1 kastje werkt al niet meer , voortdurend opnieuw opstarten , ineens een kanaal niet meer ertussen , nu gevraagt of ik m'n oude apparatuur terug kin krijgen maar dat kan niet meer echt te gek voor woorden,  de gidsknop nou die werkt ook niet , ik heb hier best spijt van dit te hebben aangeschaft , zit nu echt te overwegen om over te stappen als m'n contract afloopt .

Admin: afgesplitst

Vandaag de nieuwe box ontvangen en aangesloten. 
 

Maar wat een drama. Paar uur vol gehouden maar de oude box weer aangesloten en nu weer genieten van tv kijken. 

kijken zonder haperend beeld. 
geluid weer synchroom. 
fatsoenlijke gids die verticaal kan. 
nieuwe box zo traag als ik weet niet wat. 
radio luisteren geen screensaver. 
 

bij de oude vertrouwde box kon je veel keer aan en uit zetten. Zenders blokkeren die je niet gebruikt. 
 

sorry kpn maar jullie hebben de plank volledig mis geslagen. 


Admin: meeverplaatst


Kunnen jullie de gids niet verbeteren in een update , de gidsknop op de afstandsbediening werkt niet moet eerst naar home dan naar gids en dan krijg je vervelende lay-out van kanalen onder mekaar , ik zou graag weer zelf willen instellen welke lay-out ik wil ik vond het fijner om per kanaal te kijken en niet die warboel van kanalen onder mekaar , maar ach heel dat tv+ is eigenlijk irritant,  veel vastlopers of een kanaal weg dan ga je van 7 naar 9 🤷‍♂️ 1 kastje alweer kapot maaaaaaar moet hem ff een paar dagen van het stroom houden en opnieuw proberen, serieus waar gaat dit over dus moet een paar dagen zonder tv zitten echt fc knudde dit , nou wacht het een jaar af nou ja moet wel en je oude kastjes terug nee dat gaat niet meer , ik zou nu heel veel willen schelden maar ach we houden het enigzins maar netjes hier 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Tv+ zit nog vol kinderziektes,  ik zeg wacht er nog minimaal 6 maanden mee deze aan te schaffen , ik heb hem nu een maand en de frustratie is best hoog nu , ik zit over glasvezel met 1gbit per seconde beeldkwaliteit is prima hoor en het contact maken met mobiel en laptop gaat soepel kan dit ook gewoon met de tv zelf maar ach het werkt goed , minpunt is alleen dat ik nu continu opnieuw op moet starten i.v.m met vastlopen 1 kastje werkt al niet meer door een fout die niet bekend is bij kpn dus moet deze een paar dagen van het stroom houden en opnieuw proberen , in mijn ogen het afwimpelen van een probleem waar geen antwoord op is , de lay-out van de gids is ruk kan niet kiezen hoe ik deze wil en de knop op de afstandsbediening werkt niet van deze , al met al zou ik er nog niet aan beginnen voor alle kinderziektes eruit zijn scheelt een hoop telefoontjes en frustratie. 


@dvodennis 

Inderdaad die gids is ruk wat ik al zei , verticaal dat wil ik ook , goed dat je de oude kastjes nog heb had ik ze ook nog maar , maar krijg ze niet meer terug 

Verder heb ik geen last van haperend beeld misschien heeft dit met de snelheid van het internet te maken ik heb het hoogste 1gbit dus gaat soepel. 

Maar wat verlang ik terug naar m'n oude kastje zeg 😅


@DJ010 

Vraagje, zit er een DVS tussen?

Die kan ook voor dit soort problemen zorgen en ze vreten veel energie.

 

Kinderziektes zitten er, helaas, nog in.

Hopelijk lost KPN dat z.s.m. op.

Zie ook hier. 


Nee alles is bedraad bij mij , en daarnaast is deze niet meer nodig met TV+ deze gaat over wifi, ik heb ook de hoogste snelheid van kpn 1gbit dus daar kan het ook niet in zitten , pak 760 mbps op mijn mobiel op wifi .

Het is gewoon een kwestie van geduld hebben tot ze alles op orde hebben met deze , het enige is dat ze er veel te snel mee zijn gekomen ze hadden eerst goed moeten testen en alle kinderziektes voor een groot deel moeten oplossen, nu zijn wij (de klant) het proefkonijn .


Welke Experiabox heb je?

Of heb je de nieuwste Box12?

De box12 zend ook VLAN4 IPTV via WIFI en dan kan de KPN tv decoder DIW7022 via WIFI op multicast en heb je een mooier beeld.

 

Zie ook hier, voor het volgen van updates voor de DIW7022

Je kan je hierop abonneren, dan krijg je ze via mail en weet je meteen dat er een update aankomt. 

 

P.S.

Helaas hebben veel mensen er nog een DVS tussen, vandaar mijn vraag. 😉


Er wordt constant hard gewerkt aan het verbeteren van het product. Veel is ook al bekend. En hou verder de updates in de gaten. 

Wat betreft het haperend beeld, dat mag niet voorkomen. Kun je de box eens resetten. Wordt het dan beter?


Hebben er nog meer last ervan dat als je je kastje weer aanzet in de ochtend dat je wel geluid heb maar geen beeld .

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Ben er klaar mee , ik ga binnenkort overstappen, het geluid is echt klote eigenlijk is alles klote , ik wil hier eigenlijk echt alle vloekwoorden die er zijn eruit gooien maar foe het niet , KPN ZOEK HET MAAR UIT IK GA OVERSTAPPEN EN OOK MET MIJN 3 MOBIELE ABONNEMENTEN GEEN CENT MEER NAAR JULLIE !!!!!!!!!

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Ben er klaar mee , ik ga binnenkort overstappen, het geluid is echt klote eigenlijk is alles klote , ik wil hier eigenlijk echt alle vloekwoorden die er zijn eruit gooien maar foe het niet , KPN ZOEK HET MAAR UIT IK GA OVERSTAPPEN EN OOK MET MIJN 3 MOBIELE ABONNEMENTEN GEEN CENT MEER NAAR JULLIE !!!!!!!!!

Helaas voor jou ligt dat aan jouw specifieke setup of wellicht de box zelf, wat het niet minder vervelend maakt natuurlijk. 

Ik heb hier geen enkel probleem, zelfs passthrough werkt nu zonder enig probleem. Tv, streamen, films en series van mijn server (4k)... Alles werkt helemaal perfect. Alleen de korte onderbreking van geluid bij het gaan naar de tv gids (en terug) is nog een kleine irritatie. 

Sterkte ermee.