Skip to main content
Beantwoord

Beeld laadt niet in de TV app

• July 6, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik ben op vakantie in duitsland. De app laat alles zien, gids en opnames. Alleen als je dan een programma wil starten blijft het zwart en blijft een cirkel draaien. Ik heb de juiste Android versie. Doet het zowel op 5g  als wiffi niets. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en de app 2x verwijderd. Wat kan dit zijn?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Miroes,

Wat jammer zeg dat het niet lukt om iets te kijken via de app nu 😕 Ik wil je er als eerst even op wijzen dat je via je mobiele telefoon of elk ander apparaat met een internetbrowser, ook online tv kunt kijken via de website: https://tv.kpn.com/ Zou je eens kunnen testen of dat wél lukt?

Waarom het niet lukt via de app, dat wordt mij ook niet direct duidelijk. Zijn er andere mensen in je reisgezelschap met een smartphone, waarop de app te testen is?

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Hi ​@Miroes,

Wat jammer zeg dat het niet lukt om iets te kijken via de app nu 😕 Ik wil je er als eerst even op wijzen dat je via je mobiele telefoon of elk ander apparaat met een internetbrowser, ook online tv kunt kijken via de website: https://tv.kpn.com/ Zou je eens kunnen testen of dat wél lukt?

Waarom het niet lukt via de app, dat wordt mij ook niet direct duidelijk. Zijn er andere mensen in je reisgezelschap met een smartphone, waarop de app te testen is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 11, 2025

Het lukt wel online kijken met een vastgezeten provider, maar dan gebruik ik mb's. Die gaan heel hard en kan in het buitenland maar 25 gb hiervoor gebruiken. Echt bizar, je betaald echt de volle pond aan abonnementskosten kosten. Maar gemak echt niet!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • July 11, 2025

Het lukt niet online als je op de wifi zit ​@Miroes? Is dat dan de wifi van een park of camping? Het kan zijn dat het park dingen blokkeert die heel erg veel internet gebruiken, omdat er een grote groep mensen gebruik moeten maken van de wifi. 

Is het ook mogelijk geweest om dit te testen?

Zijn er andere mensen in je reisgezelschap met een smartphone, waarop de app te testen is?