Skip to main content

Sinds de laatste update en nieuwe gids (rebranding van het design) lopen de tv programma’s continue vast. Het duurt telkens 2 a 3 seconden. 

 

Herstarten en opnieuw software downloaden is al gedaan. Iemand enig idee / of oplossing? Tv kijken is heel irritant zo. 

Hoi @Naomi_87, bedankt voor je berichtje en welkom op het Forum. 

 

Vervelend dat je problemen hebt met de tv-ontvanger. Helaas is dit inderdaad een bekend probleem. We hebben een tijdje geleden een nieuwe tv-menu gelanceerd (als onderdeel van de update). Er zijn een aantal zaken die nog niet helemaal lekker lopen. We werken momenteel hard aan een oplossing voor dit probleem. We hopen de problemen op te kunnen lossen in de eerstvolgende update. Excuses voor het ongemak!


Wij hebben hetzelfde probleem. Om de zoveel minuten loopt beeld vast. Al enige tijd maar ik heb nwe modem nieuwe ontvanger maar probleem blijft. Ik betaal wel 78 euro per maand maar neem aan dat KPN iets gaat doen. Je kan niet normaal een serie volgen loopt telkens vast. Hoop irritatie


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Hoi

Er zit een draadloze verbindingsset tussen.


Wij hebben dit probleem ook al een hele tijd. Ik ben er nu echt klaar mee…

KPN, wat kunnen jullie hier aan doen? Want het is al maanden zo nu.

we overwegen om over te stappen naar een andere aanbieder.


Dit is een landelijk probleem. Half januari komt er een update die het probleem op moet lossen.


Hopelijk worden we dan ook geinforneerd. Wij worden er niet goed van!


De update zal automatisch geinstalleerd worden.


Beeld loopt al maanden vast. Telkens alles gereset maar niks helpt. Alles werkt verder naar behoren bekabeling ed. Nu na de update wel iets verbeterde snelheid van t menu en schakelen maar happerend/stilstaand beeld is hoogst irritant. Betaal genoeg  per mnd maar slechte werking. Wi-Fi signaal ook erg slecht ondanks  versterkers:-(

Graag n oplossing KPN.

 

Mvg Marieke 


Hier ook al een paar dagen dat de tv vastloopt, heel irritant als je schaatsen kijkt en tot vier keer toe een belangrijk stuk mist.

Alles meerdere malen gereset,  updates gedaan en nog blijft deze vastlopen. De ene keer heb ik na een seconde of vijf weer beeld, een andere keer moet ik van zender wisselen. Ik heb een nieuwe modem en een nieuw kastje. 

Het begint heel vervelend te worden.