Skip to main content

Sinds vorige week vrijdag zijn wij overgestapt naar glasvezel en kpn tv +. Het is 2 dagen goed gegaan maar nu is het drama. Als je de tv op een zender zet heb je 3 seconden tv en dan loopt het beeld vast. Pas na 3x herstarten kan je tv kijken maar als je naar een andere zender gaat krijg je weer hetzelfde. Vanmiddag weer gebeld, moest de stekkers overal uithalen en na 2 minuten weer erin en toen was het goed maar na een half uur alweer dezelfde problemen. Internet werkt goed en ook opnames bekijken is geen probleem. Wat kunnen we doen want dit zijn we snel beu. Je betaald genoeg dus mag je verwachten dat het goed werkt.

Sinds vanavond ook problemen met de opnames. Afspelen lukt niet meer. Tv alleen zwart beeld. Gaat lekker kpn! Ik heb de oude tv ontvangers nog, kan ik die weer terug zetten? 


Hoi @Kejo23 . Als je ‘over’ bent wordt het een lastig verhaal met die oude tuners vrees ik.

Hoe heb je de TV+ aangesloten en welk modem heb je in gebruik? Alle info is welkom.  In de regel moeten we het gewoon stabiel kunnen krijgen bij jou.,


Hallo, het modem was inderdaad het probleem. Wij hadden nog een experiabox en die werkte niet goed met de nieuwe tv ontvangers. Sinds gisteren hebben we een nieuwe modem en nu is het probleem opgelost.


Dank voor de update, @Kejo23 .  Ik vermoed dat je een Box12 hebt gekregen. 

Fijn dat het nu goed werkt.Â