Skip to main content

Sinds een uurtje zie ik op mij TV het volgende bericht: 'met de apps en internet hebt u eenvoudig toegang tot een wereld aan inhoud'. ETC

Ik heb niets gedaan, opeens was het er en ik krijg het met geen mogelijkheid weg, heb op alles geklikt, opnieuw opgestart, reset gedaan, aan en uit gezet. Als hij aan en uit is geweest dan doet de TV het enkele minuten goed en daarna zie ik dat bericht weer. Buren weten het ook niet. Beeld lijkt bevroren, alleen geluid kan ik harder en zachter zetten.

Ik ben geheel a-technisch. Ik heb foto's van het beeld

Graag hulp !

 


Het probleem is nog steeds. Ik zie geen foutcodes

Voor het geval het belangrijk kan zijn:  Ik heb een Experia box  V10 en een Arris VIP 2952V2. Kan de leeftijd van de TV meespelen ? Ik  kijk alleen TV en doe verder niets met de TV.

Ik kan de tekst die ik op de foto zie niet op Internet te vinden, dus tast ik geheel in het duister

De KPN om hulp bellen lijkt geen goede optie te zijn ivm de wachttijd.

Graag hulp en uitleg op dummie niveau


Dit beeld komt niet uit de tv ontvanger van KPN, maar uit de tv zelf. Deze is mogelijk verbonden met internet. Via een kabel of via WiFi. En heeft misschien een update binnen gehaald. Nu wil die tv zn nieuwe kunstjes laten zien.

Dit kun je niet besturen met de tv afstandsbediening van KPN, hiervoor heb je de afstandsbediening nodig die bij de tv hoort. Heeft u die nog? Je zult waarschijnlijk een paar keer op OK moeten drukken, daarna kun je weer tv kijken.


Hoera ! Ja die had ik inderdaad nog en ja dat reageert, maar wat moet ik nu kiezen ? Ik zie geen WSP op de Experia staan. Welke vraag komt na ZOEKEN ? (om te voorkomen dat ik iets verkeerd aanklik en niet terug kan)

 

 


 


Ik ben door gegaan via zoeken en na een aantal vragen oa kwam ik via mijn Netwerk Name op de vraag om mijn WPA_PSK Key in te vullen.

Dat heb ik 2x correct gedaan maar “verbinding maken met draadloos netwerk” mislukte steeds .

Nu weet ik het niet verder, graag hulp


Weet u zeker dat u de WPA code goed heeft ingevuld? Soms kan het verschil tussen 0 en O heel klein zijn. Ook de I en l verschillen van elkaar.


Kwam dit hier op het Forum tegen: Verbinding maken met draadloos netwerk onmogelijk | KPN Community

 

 


 

Je kunt ook gewoon annuleren klikken. En gewoon tv kijken via het kastje van KPN.


Op de white afstandsbediening van KPN zit onder de 7 de "source" knop. 

Probeer die eens. Wellicht krijgt u dat ook gewoon weer beeld van de tv ontvanger.

Op dit model ook onder de 7, "AV" staat hierbij.


Probleem lijkt opgelost, code bleek inderdaad niet geheel correct

Iedereen DANK !