Skip to main content
Beantwoord

beeld/ontvanger lopen steeds vast

• December 10, 2020
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

sinds deze week loopt het beeld en daarna ontvanger vast. Ik heb een ontvanger van telfort en sinds dit jaar zijn we overgenomen door kpn. Het ligt niet aan internet, andere apparaten doet het wel nl.

Het is een mototolola vip1853

gr, valon

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Valon73 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Valon73 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2020

Hoi Dennis,

top dank je! Ik ga dit doen.

gr, valon

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@Valon73 laat maar even weten of het gelukt is. 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2020

Hoi @Dennis Schreve ,

ja dat is prima gelukt. Minder hapering van het beeld maar toch nog wel.

We hebben glasvezel binnen maar nog niet omgezet/geïnstalleerd. Zou dat helpen?

gr, valon

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Hoi @Dennis Schreve ,

ja dat is prima gelukt. Minder hapering van het beeld maar toch nog wel.

We hebben glasvezel binnen maar nog niet omgezet/geïnstalleerd. Zou dat helpen?

gr, valon

Glasvezel is altijd beter dan koper, dus je kunt bij KPN informeren of ze jou om kunnen zetten op glasvezel. 0800 - 04 02, spreek daarna in: “medewerker spreken.”

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2020

Hoi @Dennis Schreve ,

Ok, maar dan moet iemand denk ik langs om het te installeren?

ik zal dat nummer bellen, dank je!

gr, valon