Skip to main content

In horten en stoten wordt beeld weer gegeven zeer hinderlijk zelf een spel spelen gaat met horten en stoten.

 

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Jakob7559. Goed dat je even contact opneemt.

Begrijp ik het goed dat het beeld van jouw tablet hapert bij het kijken van een opname, maar ook bij het spelen van een spel? Het lijkt er dan op dat jouw tablet moeite heeft met het afspelen van de beelden. Het ligt dan niet zozeer aan de verbinding, maar het kan zijn dat jouw tablet niet goed overweg kan met de apps die je gebruikt. Welke tablet gebruik je precies? 

Ik zou allereerst aanraden om de tablet wat op te schonen. Dit kun je doen door bijvoorbeeld wat foto's en video's te verwijderen die je misschien toch niet wilt houden en door apps te verwijderen die je niet meer gebruikt. Daarnaast is het goed om regelmatig apps volledig af te sluiten wanneer je ze niet meer in gebruik hebt. Hoe dat moet verschilt per tablet.

Verder kun je proberen om de beeldkwaliteit van de app te verlagen. Dat kan via Profiel → Instellingen → Beeldkwaliteit. Met een lagere beeldkwaliteit is het voor de tablet makkelijker om de beelden af te spelen, dus ik ben benieuwd of dat helpt. 


Opgeschoond en voor alle zekerheid itv verwijderd en een upload gedaan

 Nu is het prima. Dank je voor de navraag.


Reageer