Skip to main content

Ik heb een philips ambilight tv(65pus6704/12) en een witte 4K decoder.

Als ik de tv en de decoder aanzet krijg ik pas nu een seconden of 20 pas beeld.

Het beeld verdwijnt echter weer en komt na 2 seconden weer terug.

Dit herhaald zich iedere keer.

Als ik een andere zender kies dan blijft het beeld wel goed.

Iemand hier een oplossing voor?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @rondeplanner 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de 4K ontvanger type 8001, zou je eens een harde reset willen uitvoeren? Ik weet niet of je de oude of het nieuwe TV menu hebt, maar zal dan hieronder zowel de oude als de nieuwe reset mogelijkheid plaatsen. Heb je de HDMI-kabel eens eruit gehad en er weer opnieuw ingestopt? Of heb je een andere HDMI-kabel gebruikt?

Oude TV menu:

Nieuwe TV menu:

En ga dan naar “Installeer.” Laat je het weten of dit het probleem heeft verholpen?


Beste Dennis,

 

Dit had ik inmiddels al een keer geprobeerd, maar heb het nog een keer gedaan, helaas heeft dit niet geholpen.
tevens heb ik ook diverse nieuwe hdmi kabels geprobeerd.

ook heb ik ook de tv en de ontvanger naar de fabrieksinstellingen gezet en alles opnieuw geinstalleerd.

 

Helaas heeft dit niets opgelost.

 

 

 

 


Beste Dennis,

 

Dit had ik inmiddels al een keer geprobeerd, maar heb het nog een keer gedaan, helaas heeft dit niet geholpen.
tevens heb ik ook diverse nieuwe hdmi kabels geprobeerd.

ook heb ik ook de tv en de ontvanger naar de fabrieksinstellingen gezet en alles opnieuw geinstalleerd.

 

Helaas heeft dit niets opgelost.

Hé! Bah! Dat is erg vervelend @rondeplanner. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan zullen ze zo snel mogelijk hier reageren, dan kunnen ze kijken wat er nog mogelijk is voor jou. 


In het menu Beeldscherm, op welke resolutie staat je ontvanger ingesteld? Als dat niet 1080i is, probeer dat dat eens (de meeste zenders leveren een 1080i signaal aan). Als je tv een betere resolutie aankan, zal de tv het vanzelf opschalen, wat doorgaans een beter beeld oplevert dan wanneer de ontvanger zelf opschaalt.


Goede morgen Henk,

 

Ik heb de instelling gewijzigd, en tot nu toe lijkt dit te werken.

Ik zal je het nog een paar dagen aankijken en het je dan laten weten.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 


Hallo @rondeplanner Welkom hier en goed om te zien dat Dennis en Henk je al hebben kunnen helpen. Werkt alles nu beter? 


Goedemorgen allemaal. 

 

Dit heeft het probleem inderdaad opgelost. 

 

Dank je wel voor de tips. 

 


Reageer