Skip to main content

we hebben een ontvanger die steeds stoort happerend beeld en blokjes kan ik hiervoor een nieuwe krijgen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@regbers Dat hoeft niet direct aan de TV ontvanger te liggen. Welke TV ontvanger heeft u en heeft u die al eens een "frisse start " gegeven? Tv storing? Geef je tv-ontvanger een frisse start | KPN


Eerst maar eens kijken hoe de tv ontvanger is aangesloten. Vaste kabel aan de Experiabox of met DVS stekkers? Welk type tv ontvanger gaat hem om?

Welke type Experiabox heb je en draait ie op glasvezel of koper? Valt het internet ook weg?


Hallo @regbers Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Nu lees ik  dat Hans en Dennis je al enkele goede vragen hebben gesteld. Kun je daar op ingaan?