Skip to main content

Sinds enige tijd (na een update?) past opeens het beeld van de ITV niet meer op het scherm van mijn laptop. Hoe los ik dat op?

Hoi @Chevy39. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het beeld niet volledig op het scherm van jouw laptop past. Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere internetbrowser geprobeerd? Wellicht verhelpt dat het probleem. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag. 


Het is hetzelfde met andere browsers. Wat ook niet meer werkt is het programmaoverzicht. Ook dat met alle browsers. 


Heb je wel Windows 10. Niet nog een ander, ouder Windows systeem?

Heb je al kpn-cookies gewist in alle browsers. Cookie troep, wat na een tijdje toch ontstaat, kan in de weg zitten met tv.kpn.com weet ik uit eigen ervaring.


Dankjewel. Ik heb Windows 10. Cookies wissen helpt helaas niet. 


Toch snap ik niet helemaal hoe het dan niet past. Je laptop is 16:9 (als het goed is) en de tv beelden hebben dat ook.

Zou je mss eens een foto kunnen maken?


De tv beelden passen goed. De problemen zijn er met het menubeeld en het beeld met de zenders. En zoals gezegd de TV Gids doet het niet. 


De tv beelden passen goed. De problemen zijn er met het menubeeld en het beeld met de zenders. En zoals gezegd de TV Gids doet het niet. 

 

Oh, wat kan een foto toch verhelderend zijn. Je hebt de zoomstand véél te hoog staan. Als je nu eens de linker CTRL ingedrukt houdt en dan de 0 (nul) indrukt. Dan zou de zoom weer op 100 % moeten staan. (dit werkt in alle browsers)

Zoals bovenstaand krijg ik bij een zoomstand v.a. 170 % in Firefox. En pas bij 160 % of hoger doet idd de tv gids v.u. de pull down het niet: wit scherm.

Wat je ook kunt doen om de zoom te verkleinen is CTRL ingedrukt houden en het scrollwieltje van de muis naar je toe draaien.

En dit is G. Chrome zie ik op de foto. Zoom 175 %. Je kunt ook klikken op het :mag: helemaal rechts in de adresbalk.


Top! Veel dank. 


Oh, wat kan een foto toch verhelderend zijn.

Inderdaad, dat maakt het een stuk makkelijker. Fijn dat het probleem inmiddels verholpen is. @Chevy39 als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

 


Ha ha :grinning: .

Goede aanpassing van mijn bericht, @Vikash !


Reageer