Skip to main content

Nu voor de tweede keer in korte tijd dat het beeld blijf stil staan en geluid hapert.

Verleden keer kreeg ik een foutcode dat de dvs niet goed waren verbonden. Dit is nu niet het geval.

Ik heb de software al verwijderd van de tv ontvangen en laten updaten . Andere hdmi kabels geprobeerd en andere hdmi poorten in de televisie. 

De televisie is een philips en die hebben we sinds januari.

Weet nu niet meer wat ik nog meer kan proberen

Testen met een kabel ipv dvs. Als het probleem dan niet voordoet weet je meteen de oorzaak.


Ja maar dan zie ik alleen  net 1 / 2 /3 etc. Dat zie ik nu ook maar ik kan niet testen of ik beeld kwaliteit heb of dat het geluid goed is.

 

maar ben verder gaan zoeken op dit forum en heb de dvs geupdate. Nu doen ze het weer voorlopig


Ik hoop voor je dat ze het blijven doen maar er zijn vaak problemen met de dvs.  Welk type heb je?


De dvs 200. Een van de eerste


Die zijn echt al een jaar of 8 oud. Ik raad he echt aan om de 1200 te kopen maar veel beter is een kabel trekken. Veel werk maar succes gegarandeerd. 


Die zijn echt al een jaar of 8 oud. Ik raad he echt aan om de 1200 te kopen maar veel beter is een kabel trekken. Veel werk maar succes gegarandeerd. 

Mocht je die 1200 ooit aanschaffen, uiteraard even goed het bonnetje bewaren. Op die manier kunnen ze terug als het niet goed werkt.

Verder deel ik @Joep1965 's mening volledig wat die kabels betreft.Â