Skip to main content

Het beeld van onze televisie blijft lang (bijna een minuut!) zwart bij starten, er is wel geluid.

ondertussen staat er in beeld dat we op de aan/uit knop moeten drukken om de box aan te zetten (maar die staat dus al aan, want groen lampje, getal van de zender op de box te zien en wel geluid).

 

We hebben net al de kabel omgedraaid, omdat ik zag dat dat kon helpen bij het probleem. Maar helaas.

 

Ik hoop dat jullie een oplossing weten. 
 

mvg Kirsten

Klinkt als een heel traag geworden ontvanger. Kost zappen of naar andere zender ook ‘veel’ tijd?

Is het nog een Motorola ontvanger?


Ja en ja...


Dan wordt het hoog tijd die aftandse Motorola voor een nieuw exemplaar te wisselen.

Dat doe je via kpn.com/omruilen.

De nieuwe registreer je éénmalig met je ITV abonnementsnummer en pincode. Het ITV aboneenummer vind je de huidige decoder onder menu → instellingen (druk op ok knop) en dan 1 X op gele knop. Verder neem ik aan / hoop ik dat je de ITV pincode nog weet of genoteerd hebt.


Dank je wel! Ga ik doen.

geen idee wat een itv code is, maar het gaat vast lukken.

 


Je Interactieve TV (afk. ITV) heeft een pincode. Waar je o.a. films mee huurt. Die is ook nodig voor de aanmelding van de nieuwe decoder. En het abonnementsnummer.

Dat kun je nu nog uit je huidige ontvanger halen dus via instellingen.