Skip to main content

Nadat de monteur van KPN is geweest om alles aan te leggen springt het beeld van me tv ( philips 7300 serie ) om de 10 secenden op zwart. Dit duurt telkens maar een paar seconden maar wordt er knettergek van..

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik heb glasvezel trouwens.

Welkom @Tv springt 3 seconden op zwart 

Vervelend probleem, kijk eens hier Oplossen van slecht of haperend beeld


Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloos verbindingsset?


He joep, met een kabel.


Dat is wel heel bijzonder. Welke experiabox heb je?


Hoi @Tv springt 3 seconden op zwart en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad niet prettig TV kijken. :grimacing:

Vervelend probleem, kijk eens hier Oplossen van slecht of haperend beeld

Hebben de tips op deze pagina geholpen? Zou je daarnaast ook het volgende in de instellingen van je TV willen doen:

Ga naar Instellingen > Beeld > Geavanceerd > Motion > Natural Motion. Zou je die op uit of minimum willen zetten? Ik ben benieuwd of je dan nog haperingen hebt. Je kunt hem uitzetten door via Instellingen > Beeld > Geavanceerd > Motion > Motionstijlen de motionstijl op persoonlijk te zetten, als ik de gebruiksaanwijzing goed begrijp (pagina 50). 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer