Skip to main content

Hallo,ik moet iedere keer het tv kastje opnieuw opstarten,soms vaker per dag,modem ook al opgestart.

volgens mij een probleem met de aansluiting,als ik de kabels iets beweeg is het beeld weer weg.

heb al andere HDMI er tussen,maar wordt niet beter,probleem blijft

Beste @Fiesta2 

Welke TV ontvanger heb je? Als dit de Motorola 1853 is, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen
 

Mocht je een andere TV ontvanger hebben zou je dan een een reset willen proberen: 

Laat je het even weten of dit de problemen oplost? 


Hmb2260 staat er voor op


Hoi @Fiesta2. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds wegvalt. Heb je de tv-ontvanger al gereset en is het probleem daarmee verholpen? Als het nog niet verholpen is dan moeten we uitzoeken of het probleem in de ontvanger of tv zit. Zou je de tv-ontvanger op een andere HDMI-poort willen aansluiten van jouw tv? Als het beeld dan nog steeds wegvalt, dan ga ik voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de ontvanger om te ruilen. 


Hoi @Fiesta2. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds wegvalt. Heb je de tv-ontvanger al gereset en is het probleem daarmee verholpen? Als het nog niet verholpen is dan moeten we uitzoeken of het probleem in de ontvanger of tv zit. Zou je de tv-ontvanger op een andere HDMI-poort willen aansluiten van jouw tv? Als het beeld dan nog steeds wegvalt, dan ga ik voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de ontvanger om te ruilen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag.


Alles uit gedaan en opnieuw opgestart,ook andere HDMI poort gedaan,is wel beter nu

dank je


Hoi @Fiesta2. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld steeds wegvalt. Heb je de tv-ontvanger al gereset en is het probleem daarmee verholpen? Als het nog niet verholpen is dan moeten we uitzoeken of het probleem in de ontvanger of tv zit. Zou je de tv-ontvanger op een andere HDMI-poort willen aansluiten van jouw tv? Als het beeld dan nog steeds wegvalt, dan ga ik voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de ontvanger om te ruilen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag.

 

Alles uit gedaan en opnieuw opgestart,ook andere HDMI poort gedaan,is wel beter nu

dank je

 

Wat fijn dat een reset en het veranderen van HDMI poort het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!