Skip to main content

goedemiddag.

mij kpn tv + beeld valt regelmatig weg, dan krijg ik  kort zwart beeld en daarna springt ie weer op tv, dit gebeurd zeger 4 keer in 15 minuten erg vervelend.

het is niet alleen bij het tv kijken zelf ook als ik hem op de menu pagina heb staan.

 

kpn tv+ filmwereld 0.17.4

kpn tv+ app 1.97.1

 

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Expeeriabox of Box12?

Vooral een DVS kan voor problemen zorgen.

 

Zie hier geadviseerd aansluitschema van KPN:

(groene lijn is een vaste UTP kabel).

 


Hoe is de DIW7022 verbonden met de Expeeriabox of Box12?

Vooral een DVS kan voor problemen zorgen.

 

Zie hier geadviseerd aansluitschema van KPN:

(groene lijn is een vaste UTP kabel).

 

zoals op nummer 1 heb de v10


@Seye 

Dus met een vaste UTP kabel?

Staan de beeldinstellingen goed?

 

Vul ook je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het ook voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


idd met een vaste utp kabel.

 

ik zal m'n  profiel ff invullen


Hoi @Seye . Heb je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt?  En zitten er misschien meerdere HDMI poorten op je tv? Gaat het beter als je een andere poort gebruikt?


Hoi @Seye . Heb je de bijgeleverde HDMI kabel gebruikt?  En zitten er misschien meerdere HDMI poorten op je tv? Gaat het beter als je een andere poort gebruikt?

heb de orginele hdmi gebruikt, heb ook geprobeerd in de verschillende hdmi poorten, dan gaat het een tijdje goed en dan begint het weer. 

 

ik heb dit probleem sinds de vorige update, daar voor had ik er nooit last van


@Seye 

Welke tv heb je en hoe oud is deze? 


@Seye

Welke tv heb je en hoe oud is deze? 

QE65Q65R QLED 4K UHD tv

 

van 2019


@Seye

Welke tv heb je en hoe oud is deze? 

QE65Q65R QLED 4K UHD tv

 

van 2019

 

Als je die met de bijgeleverde HDMI kabel of met een HDMI 2,1 (4K) kabel aansluit op HDMI ingang 1, dan moet dat goed gaan.

Kijk of de HDMI connector er goed inzit (ik heb een keer gehad dat hij er niet goed inzat en toen had ik dit ook). 


@Seye

Welke tv heb je en hoe oud is deze? 

QE65Q65R QLED 4K UHD tv

 

van 2019

 

Als je die met de bijgeleverde HDMI kabel of met een HDMI 2,1 (4K) kabel aansluit op HDMI ingang 1, dan moet dat goed gaan.

Kijk of de HDMI connector er goed inzit (ik heb een keer gehad dat hij er niet goed inzat en toen had ik dit ook). 

dat zit er allemaal goed in goed hdmi kabel, heb hem angesloten op poort 1


@Erwin_ 

Heb jij nog tips of ideeën voor @Seye ?


@Erwin_

Heb jij nog tips of ideeën voor @Seye ?

Misschien.   @Seye Kun je eens proberen om de beeldinstelling vast te zetten op een bepaalde resolutie en refreshrate?  (4k 59,9ghz o.i.d. )

Dus in plaats van automatisch


@Erwin_

Heb jij nog tips of ideeën voor @Seye ?

Misschien.   @Seye Kun je eens proberen om de beeldinstelling vast te zetten op een bepaalde resolutie en refreshrate?  (4k 59,9ghz o.i.d. )

Dus in plaats van automatisch

 

als ik hem op 4k 59,9 ghz zet dan is het beeld schokkerig 


Er zijn nog een aantal instellingen die je kunt testen.  Wordt het daar beter van?  Die 4k 59,9, zorgt die er wel voor dat het beeld niet meer wegvalt?


Er zijn nog een aantal instellingen die je kunt testen.  Wordt het daar beter van?  Die 4k 59,9, zorgt die er wel voor dat het beeld niet meer wegvalt?

 

beeld valt nu idd niet meer weg


Heb je ook nog een paar andere instellingen geprobeerd? 


hij was goed, maar nu begint ie weer elke keer weg te vallen.


Ook zelf last van het uitvallen van het beeld op 4k 50hz

 

Ook bij mij aangesloten via de bijgeleverde hdmi kabel. Lijkt echt of de kabel bandbreedte tekort komt maar 60 hz werkt dan gek genoeg zonder wegvallen. Beeld loopt soms niet helemaal soepel op 60hz vermoed doordat de conversie van 25fps naar 60hz niet soepel gaat.