Skip to main content

Mijn tv beeld wordt elke 10 minuten enkele seconden zwart. Daarna gaat het beeld verder maar loopt dan soms niet meer gelijk met de tekst.

Hi @Maartenbot, welkom. Excuses voor de late reactie. Op deze manier kun je natuurlijk niet normaal tv kijken lijkt me. Ik heb wel een aantal vragen.

Welke tv-ontvanger heb je? 
Hoe speelt dit al?
Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Mijn advies is om sowieso de tv-ontvanger een keer te resetten.


Ik heb niets meer van je gehoord @Maartenbot dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Het is nog steeds niet goed. De modem zit rechtstreeks aangesloten. Ik heb contact gehad met de klanten scerice aan de telefoon. Ik moet proberen door middel van het kastje van boven. Die is nog niet aangesloten. Ressetten werkt niet. Dan blijft het probleem gewoon 


Oké, het is inderdaad geen slecht plan om de tv-ontvangers te wisselen om te kijken of het probleem dan ook nog speelt, of verhuist, of wat dan ook. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten.


Mijn tv beeld wordt elke 10 minuten enkele seconden zwart. Daarna gaat het beeld verder maar loopt dan soms niet meer gelijk met de tekst.

Heel herkenbaar. Ik heb het zelfde probleem. En dat nu al voor de tweede keer. Het ligt blijkbaar gewoon aan het tv kastje. Ik denk er nu aan om over te stappen. Want dit is gewoon niet normaal.