Skip to main content

Meerdere keren per dag (avond en middag) valt het tv beeld op 2 TV's stil. Na een paar minuten komt het beeld weer terug. 

Je hebt dit verhaal al een keer verteld. Het is hier geen chatbox. Het kan een tijdje duren voor er wordt gereageerd. 


Meerdere keren per dag (avond en middag) valt het tv beeld op 2 TV's stil. Na een paar minuten komt het beeld weer terug. 

 

@BdK49 ik begrijp van @Joep1965 dat je dit al een keer gemeld hebt.

Kan je hier een link van plaatsten en op die plek verder gaan?

Ik zie jouw eerdere melding hier staan.  Maar ik heb geen toegang tot die eerdere melding. 

 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Door op quote te klikken, kan je op een bericht (ook je eigen bericht) reageren.

 

Vragen:

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit daar allemaal tussen).


Hi @BdK49! Tv kijken gaat het best als het beeld gewoon doorloopt. Dus ik help je daar graag bij. Wel is voor het verhelpen nog wat meer informatie nodig. 

Wil je laten weten wat het antwoord is op de vragen van Joop? En wil je laten weten of er andere dingen in het netwerk zitten die rond die tijd gebruikt worden? Slimme lampen bijvoorbeeld. Of een omvormer van zonnepanelen?

 

@joop2011 het andere topic is inderdaad niet meer op het forum te vinden. 😉