Skip to main content

Hallo ik heb net een monteur over de vloer gehad.

prima kerel overigens.

 

nieuwe media kastjes geïnstalleerd

 

dag later mijn nieuwe tv geïnstalleerd Samsung the frame (50inch)

en nu valt na 15 munten even het beeld stil en 7 minuten later loopt hij vast 

 

Oplossing zap even naar ander kanaal en terug ( super irritant!)

 

dit doet hij alleen bij tv via mediabox ( normale zenders ) 

 

niet via Netflix , Disney + oid 

 

iemand een idee wat te doen? Alles is goed aangesloten en vrij nieuw 

 

 

Hi @v.vanonna, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Het is ontzettend lastig als je lekker tv zit te kijken en het beeld ineens vastloopt. Ik wil je graag helpen om dit op te lossen. Kun je aangeven welke foutmelding je precies in beeld krijgt als het beeld vastgelopen is? Ervaar je het probleem op 1 of meerdere tv-ontvangers? Ook ben ik benieuwd hoe de tv-ontvangers zijn aangesloten op de Experia Box. Is dit met een rechtstreekse kabel, zit er een switch tussen of maak je wellicht gebruikt van een draadloze verbindingsset? 

Daarbij ben ik ook benieuwd wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Ik hoor graag van je!


Hi @v.vanonna, ervaar je op dit moment nog problemen bij het tv kijken? Mocht dat onverhoopt nog het geval zijn, zou je dan antwoord kunnen geven op de vragen uit mijn vorige bericht? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer