Skip to main content

Sinds de laatste software update van een week of twee geleden heb ik precies hetzelfde. Er is in mn setup niets gewijzigd tov ervoor toen het nog perfect werkte. Ik heb al meermaals de software opnieuw geïnstalleerd. Het beeld valt om de haverklap uit. Niet te doen zo. 

admin: eigen topic aangemaakt

Bij mij is het ook nog steeds. Zelfs andere tv geprobeerd. Ik denk zelf dat niet dat het aan de tv box ligt omdat ook mijn Internet soms weg valt.

Ik heb het sinds ik van Telfort ben overgestapt naar KPN.

 


Bij mij is het echt sinds de laatste update. Voorheen geen problemen. Glasvezel 200/200. Op netflix, pathe, prime via de apps op mn tv zelf supermooi storingsvrij beeld. Haal ook mn snelheden en internet valt niet weg. Is echt die tv ontvanger/software. 


Wel had ik eerst (4 jaar terug ofzo) een defecte modem, toen viel het internet ook steeds weg. Nieuwe v10 en probleem was toen verholpen. 

 

 


Modem is al vervangen, tv box vervangen, glasvezel kastje. Ik begreep  van een KPN monteur die zakelijk doet dat het mogelijk aan een glasvezel gbic in de lokale pop kon liggen. Dit omdat ik 500 mb verbinding heb en die gbic daar niet voor geschikt zouden zijn. Dat kan te maken hebben met de configuratie van de gbic 

Vanuit KPN totaal geen fellow up nadat laatste keer monteur is geweest. Zal weer eens gaan bellen


Hebben jullie het over het op zwart gaan van beeld, voor een paar seconden?


Yep...beeld wordt dan zwart, geluid valt weg...en dan is het net of de source van je tv opnieuw

gezocht wordt. Dat is meerdere keren per dag


Yep...beeld wordt dan zwart, geluid valt weg...en dan is het net of de source van je tv opnieuw

gezocht wordt. Dat is meerdere keren per dag

Er zijn meer meldingen hierover op het forum voorbij gekomen. Ik breng het hierbij onder de aandacht van moderator @Jasper 


Hoi @r3tardotron . Speelt dit issue nog steeds? Zo ja, heb je meerdere ontvangers? Wat gebeurt er in dat geval als je de tuner omruild?


Het issue speelt nog helaas. Ik heb ergens nog een ontvanger liggen, geen idee of dat trouwens dezelfde versie is. Ik ga een switch tussen deze nog wel even proberen. Ik had de hoop eigenlijk een beetje opgegeven en dacht.. ik wacht wel op de volgende update. Ik kijk niet veel TV gelukkig,  Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

 


Nou... Ik zit nu na de switch van de ontvangers, een installatie van een half uur aan updates, nu al een uur storingsvrij te kijken.. hopen dat het zo blijft!

 


Ik hoop dat het zo blijft. Verder is het belangrijk dat de switch die je gebruikt IGMP snooping ondersteunt.