Skip to main content
Dit probleem had ik 1 jaar geleden ook, ik heb uiteindelijk een nieuw kastje gekregen en heb 2 fritz powerline gekocht omdat ik meerdere fase heb en die ook de aarde gebruiken.



Met deze combinatie is het bijna 10 maanden goed gegaan maar sinds een paar weken krijg ik het wegvallen, tot hij blijft hangen. de (fritzjes zijn nog geen jaar oud dus nog garantie ) maar de lampjes branden altijd.

Het gaat meestal fout in de begin periodes vanaf 6 uur en soms een tijd geen probleem,

de powerline zit rechtstreeks in de expediabox en de 2 e gaat rechtstreeks in de tv.



mocht er iemand weten waar ik moet zoeken hoor ik het raag
Hi Antonneke. Om te kunnen testen of het aan de adapters ligt zou je een ontvanger tijdelijk rechtstreeks op de Experiabox kunnen aansluiten, indien mogelijk. Mijn advies is om sowieso de adapters te resetten en opnieuw te koppelen. Stop de adapters altijd in een stopcontact en niet in een verlengsnoer. Helpt dit?
Hoi

Ze zitten rechtstreeks aangesloten en de adapters zijn en ontkoppeld geweest heb met hun programma gekeken of er een update was, en nog een programma gedownload om ze te controleren, en deze schijnen, goed te werken, maar ik zal hem een keer proberen rechtstreeks aan te sluiten met een 20 meter kabel



ik kom er op terug.
Hoi

Ze zitten rechtstreeks aangesloten en de adapters zijn en ontkoppeld geweest heb met hun programma gekeken of er een update was, en nog een programma gedownload om ze te controleren, en deze schijnen, goed te werken, maar ik zal hem een keer proberen rechtstreeks aan te sluiten met een 20 meter kabel



ik kom er op terug.




Graag, dan weten we namelijk waar het aan ligt, de adapters of de verbinding zelf.
Gelukt Antonneke?
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hoi ik vind het lastig om de vraag iedere keer terug te vinden.



Maar ik heb niet meer gereageerd omdat het over is gegaan zoals het terug gekomen was.



Terwijl ik niets meer gedaan heb nadien.

Dus hopelijk blijft het goed gaan.



bedankt in ieder geval.
Dat is fijn om te lezen, je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂