Skip to main content

Hoi Allemaal,

Sinds juni heb ik de kpn box aangesloten op de denon. Op dat moment ook de laatste firmware van de denon geïnstalleerd. HDMI van de box naar de denon. HDMI monitor van de denon gaat naar de tv. Dit is altijd goed gegaan tot voor enkele weken.  Wanneer tv gekeken wordt via de denon valt het beeld regelmatig uit maar geluid gaat door. Alle HDMI poorten op de denon geven hetzelfde probleem. Wanneer de box rechtstreeks op de HDMI van de tv is aangesloten en geluid via arc naar denon is er geen probleem.  Een mediaspeler welke ook is aangesloten op de denon geeft geen enkel probleem. De denon is terug geweest ter reparatie maar er is niets gevonden. Kan de oorzaak een update van de box zijn.

 

grts, Frank

Hoi @Zandhoen. Welkom op het KPN Forum. Het is lastig om op afstand een goed antwoord te geven op jouw vraag. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zet ik dit intern door naar onze technische afdeling om verder uit te laten zoeken. 


Hoi Vikash,

Het profiel is bijgewerkt


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder uitzoeken. Ik moet er wel bij zeggen dat we vanuit KPN eigenlijk geen ondersteuning bieden bij het instellen van dergelijke apparatuur. 


Dank je wel Vikash,

Het gaat mij ook niet zo zeer om het instellen van mijn eigen apparatuur. Aan de instelling is niets gewijzigd en heeft het sinds  juni ook gewoon gedaan. Daarnaast is de denon 2x nagekeken op gebreken en niets gevonden. Voor de box zijn wel updates geweest en denk zelf dat daar het probleem in zit. De overige apparatuur die is aangesloten geeft geen problemen. Evenals het wisselen van de kabels en het aansluiten van een ander box wat niets uithaalde.


Graag gedaan @Zandhoen. Ik begrijp dat je zelf niets hebt gewijzigd dat je verwacht dat het probleem in de tv-ontvanger zit. Ik hoop dat mijn collega's jouw verder kunnen helpen en hoor graag wat uiteindelijk de oplossing was.


Het probleem zit ook in de KPN TV ontvanger.
Ik heb de Denon X2700H en heb sinds ik helaas KPN klant ben geworden het zelfde probleem. En meer problemen. De KPN TV ontvanger gooit op de en of andere manier mijn hele HDMI installatie in de war.
Het geeft problemen met mijn PC als videobron en op mijn TV en Beamer als weergave-apparaat.
Toen ik zeer tevreden Ziggo klant was met hun TV ontvanger NOOIT problemen gehad.

Is het probleem uiteindelijk opgelost?