Skip to main content

tijdens het kijken naar kpn op mijn ipad valt na enige tijd het beeld weg.(wel geluid)

Ik moet dan eerst mijn ipad uit en aan zetten en daarna loopt hij weer een half uur verder.

Hi @eldisco. Bedankt voor jouw bericht. Ervaar je dit probleem op specifieke zenders of speelt het op alle zenders? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Mocht dat het probleem niet vertellen, kun je dan vertellen of je dit overal in huis ervaart? Mogelijk dat het wordt veroorzaakt dat de wifi verbinding op een bepaalde locatie niet voldoende is om de app goed te laten werken.

Mocht dat het geval zijn, dan kun je het beste de Wifi Manager doorlopen. Deze analyseert en verbetert de wifi. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!