Skip to main content

Beste mensen 

Heb sinds 6 a 7 maanden overgestapt naar kpn jongeren aan de deur vertellen je een mooi verhaal over glasvezel nou ik ga het proberen

Wat een spijt heb ik verschillende keren gebeld verbinding is volgens kpn oke maar mijn beeld van mijn tv is zeer wazig vooral live uitzending van voetbal zie de gezichten amper publiek zie ik ook wazig apps die steeds vastlopen bv Videoland echt paar keer gebeld ze sturen geen monteur dat moet je dan betalen omdat volgens kpn de verbinding goed is WAT HEB IK EEN SPIJT 

Halo @Cornelis 61 ,

Zet in jouw ontvanger de resolutie op 1080i of anders eventueel AUTO.

In sommige TV's kun je de resolutie ook aanpassen. In dat geval : Zet de resolutie daar dan ook op 1080i. Zet verder beeldverbeteraars uit op jouw TV. Een voorbeeld daarvan is de optie hdr. Zet die standaard uit op jouw TV.  

Wat betreft voetbal : Je kunt mogelijk een abonnement nemen op het 4K-pakket. Daar zit ook de zender ESPN UHD. En daarmee ga je een beter beeld krijgen dan de standaard ESPN-zender.  

Aan die apps is wat minder te doen. Ja, je TV bedraad aansluiten op het internet wil wel helpen. 


@Cornelis 61 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12 (KPN router modem)?

Gebruik je een DVS? Zo ja, dan is de kans groot dat dat de boosdoener is. En een DVS verbruikt ook veel energie (volksmond stroom).

 

Misschien is dit een optie? (als je geen lopend contract meer hebt).

En deze werkt ook perfect via WIFI.