Skip to main content

Deze zender staat vaak vast of heeft geen geluid. Blijkbaar kijken er niet veel mensen naar en zijn de klachten dan ook niet vaak aanwezig. 

Ook nu 31-01-2021 staat de zender minimaal 2 dagen vast (freeze beeld). 



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Wibisa. Het is mij ook nog niet opgevallen. Wat gebeurd er wanneer je zapt naar een andere zender als het beeld bevriest op de zender Xite? Loopt het beeld op andere 4K zenders misschien ook wel eens vast?


Hoi @Vikash 

De andere 2 4K zenders hebben het probleem niet, het gaat hier alleen om Xite (691).

 


Wat vreemd dat dit alleen op deze zender gebeurd. Dit kan een storing zijn op de zender zelf zijn. Wil je het de komende tijd in de gaten houden en doorgeven wanneer het weer gebeurd? Dan kan ik dit intern doorgeven om verder te laten onderzoeken. Misschien heb je jouw tv-ontvanger al eens gerest. Als je dit nog niet hebt gedaan, dan wil ik je vragen om dit alsnog te doen. Ik weet zeker of dit het probleem verhelpt, maar het kan zeker geen kwaad. :wink:


Jaar later... xite loopt nog altijd vast. Of dit nou via het kastje loopt of via de app er is altijd gedonder met deze zender. Alle andere zenders inclusief terugkijken enzovoort, ALLES werkt bijhalve deze *** zender


Ik heb hem af en toe aan maar hier nog niet geconstateerd @Vince1988 .